McDonald’s je saopćio da doživljava ‘značajan’ udarac na poslovanje, budući da kupci na Bliskom istoku, ali i na drugim mjestima, bojkotuju kompaniju zbog njene navodne podrške Izraelu.
Izvršni direktor Chris Kempczinski priznao je ovo u objavi na LinkedInu, te rekao da smatra da je to posljedica “dezinformacija”.
On je drugi šef velike američke kompanije koji se suočava sa problemom poslovnih gubitaka izazvanih ratnim napetostima između Izraela i Gaze.
Starbucks je također među kompanijama koje su pogođene dešavanjima u Palestini.
“Nekoliko tržišta na Bliskom istoku i neka izvan regije doživljavaju značajan poslovni udar zbog rata i povezanih dezinformacija koje utiču na brendove poput McDonald’sa”, napisao je Kempczinski u poruci, javlja BBC.
“Ovo je obeshrabrujuće i neutemeljeno. U svakoj zemlji u kojoj poslujemo, uključujući muslimanske zemlje, McDonald’s s ponosom predstavljaju lokalni operateri”, rekao je on.
McDonald’s se oslanja na hijade neovisnih kompanija koje posjeduju i upravljaju većinom od svojih više od 40.000 trgovina širom svijeta. Oko posto njih nalazi se na Bliskom istoku.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.