Zeničani su ogorčeni zbog računa za grijanje za decembar, koji su, kako tvrde, uvećani uprkos činjenici da grijanje u pojedinim dijelovima grada nije radilo čak pet dana tokom mjeseca. Stanovnici zeničnih brojnih naselja, izrazili su nezadovoljstvo jer su dobili račune koji ne odražavaju stvarno stanje usluge, piše Crna-Hronika.
“Imali smo pet dana potpuno hladnih radijatora, ali račun je stigao kao da je grijanje radilo bez prekida. Ovo nije prvi put da se suočavamo s ovakvim problemima, ali sada su računi još veći”, rekao je jedan od stanara.
Iz JP Grijanje Zenica, koja je odgovorna za isporuku grijanja, još uvijek nisu izdali saopštenje povom računa za mjesec decembar. Međutim, građani poručuju da njihovi hladni stanovi govore drugačije.
“Nećemo plaćati pun iznos za nešto što nismo dobili. Tražimo pravednu korekciju računa i transparentno objašnjenje za ovakve greške”, poručili su građani koji su pokrenuli peticiju za smanjenje računa i planiraju prijaviti slučaj Ombudsmanu.
Ovo je još jedan u nizu problema s grijanjem u Zenici, koji se ponavljaju gotovo svake zime, dok stanovnici apeluju na odgovorne da pronađu dugoročno rješenje kako bi osigurali adekvatnu i poštenu uslugu.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.