Zbog pandemije gotovo cijeli svijet je svoje radne obaveze počeo izvršavati iz svojih domova što je uzrokovalo povećanu potrošnju, tj. prodaju kafe, ali ne samo kafe nego i pribora potrebnog za pravljenje Nescafe ili espresso kafe što je ujedno i najveći kvartalni rast prodaje u posljednjih deset godina u Nestléu.
Švicarska prehrambena kompanija objavila je da je prodaja “kesica” za Nespresso aparate za kafu porasla za 17% u prva tri mjeseca 2021. godine, a snažno je porasla i potražnja za teglicama instant kafe Nescafé i proizvodima iz asortimana brenda “Starbucks”.
Kao i druge kompanije za proizvodnju robe široke potrošnje, i Nestlé se dobro snašao tijekom pandemije jer su potrošači kupovali mnogo više hrane i Starbucksove kafe kako bi pokušali uljepšati i olakšati lockdown.
Kafa je bila namirnica sa najbržim rastom. Ukupni rast prodaje Nestléa porastao je na 7,7% u odnosu na 4,3% u istom periodu prošle godine.
Ishod prodaje bio je više nego dvostruko veći od porasta koji su očekivali gradski analitičari, a Jon Cox iz Kepler Cheuvreux-a opisao ga je kao ekonomska “eksplozija”.
Mark Schneider, izvršni direktor Nestléa, rekao je da je kompanija stekla tržišni udio i ukazao na “solidan rast” u maloprodaji. Sektor koji se bavi prodajom hrane i pića restoranima i hotelima, također pokazuje znakove poboljšanja, rekao je.
Snažan rast u prodaji slatkiša (npr. “KitKat” čokoladica i sl.), te u prodaji hrane za kućne ljubimce (npr. “Purina” i dr.), dijelom je bio i posljedica viših cijena.
Rastući troškovi robe doveli su do porasta koji je zaostajao za 1,2% povećanja.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.