1.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Važni savjeti ako ćete zbog koronavirusa morati raditi od kuće

    Važni savjeti ako ćete zbog koronavirusa morati raditi od kuće

    Kako se povećava popis kompanija koje zaposlenike obavezuju raditi od kuće da bi se spriječilo širenje koronavirusa, možda ćete se zapitati kako ostati razumni ako vam se ovo dogodi. Panika zbog koronavirusa već je sama po sebi dovoljno stresna, a posljednja stvar o kojoj se želite brinuti je kako uspostaviti internet poziv sa svojim šefom i može li se vaš Wi-Fi nositi s time.

    - Reklama -

    Ali, nažalost, epidemija koronavirusa ne pokazuje znakove usporavanja te biste se uskoro mogli naći u ovoj situaciji. Rad od kuće zvuči sjajno, ali ponekad je teže tako raditi. Zamislite situacije u kojoj vas članovi porodice ili kućni prijatelji svakih deset sekundi ometaju ili prekidaju. No, rad od kuće ima svoje prednosti – možete raditi u trenirci ako želite, nema putovanja na posao i ponekad možete biti koncentriraniji i efikasniji.

    C Net je objavio pet važnih savjeta za one koji žele ili moraju raditi od kuće, a istovremeno je važno da ostanu zdravi i produktivni.

    - Reklama -

    Izbjegavajte rad iz kreveta

    Nije uvijek lako slijediti ovo pravilo. Zvuči primamljivo, čim otvorite oči, uzeti kafu i odmah početi pisati svoj članak. Ali, ako započnete posao u krevetu, vjerovatno ćete zaspati ili će vam biti teško razbuditi se. Umjesto toga, ustanite i prvo pospremite krevet, kao i bilo kojeg drugog dana. Izbjegavajte nagon za radom u spavaćoj sobi, osim ako to nije jedina prostorija u kojoj imate privatnost i mir. 

    Ako morate raditi iz kreveta, učinite sve kako biste sebi stvorili osjećaj “odlaska na posao”. To znači da se prije posla presvučete, umijete, popijete kafu, šta god vas razbuđuje, to prvo učinite. Kada počnete s poslom, sjednite i izbjegavajte rad u svom krevetu ako ste iscrpljeni.

    Dobra ideja je svoju spavaću sobu tretirati kao “sveti” prostor gdje samo spavate ili se opuštate. Jednom kada i ona postane vaš ured, teško ćete izbjeći česta razmišljanja o poslu. Pokušajte radni prostor napraviti od neke druge prostorije, čak i ako je to kuhinja. Ako imate veliki stan, možda biste mogli raditi iz rezervne spavaće sobe ili kućnog ureda.

    Izbjegavajte raditi tamo gdje vam se odvlači pažnja

    Jedan od ključeva uspješnog rada od kuće je pretvaranje da ste u uredu. Biste li prostirali rublje, gledali TV ili prali suđe da ste putovali na posao? Ne, naravno. Zato nemojte raditi negdje gdje ćete pasti u iskušenje raditi još nešto. To znači da ne radite s uključenim televizorom, a ako vas prljavo suđe doziva, ignorirajte ga. Odredite svoje prioritete prije nego što započnete posao i uštedite vrijeme tako što ćete druge aktivnosti ostaviti za kasnije. 

    Postavite granice s drugim ljudima kod kuće

    Rad od kuće s cimerima, prijateljima ili porodicom može biti pravi izazov. Ako neko dođe i vidi vas za kompjuterom, možda neće registrirati da zapravo radite. To je tačno, pogotovo ako ta osoba nikad ranije nije radila od kuće pretpostavit će da možete raditi sve što želite. 

    Važno je svojim ukućanima postaviti granice koje se ne smiju prelaziti. Recite svima koji su prisutni da ćete raditi tokom određenih sati i da vas ne uznemiravaju ako nije hitno. Stavite neki znak na vrata, ako je nužno. Bit ćete mnogo produktivniji ako spriječite sve što bi vam moglo odvraćati pažnju.

    Pravite pauze

    I ne, pretraga Instagrama ne smatra se pauzom. Trebali biste praviti pauzu svakih 75 do 90 minuta, i to u trajanju od oko 15 minuta. U idealnom slučaju, tokom pauze ne biste trebali dolaziti u dodir s mobitelom ili bilo kojim ekranom i ona bi trebala podrazumijevati i boravak na svježem zraku. Šetajte, igrajte se s kućnim ljubimcem ili razgovarajte s prijateljem. Otkrit ćete da ste mnogo produktivniji ako se tokom dana povremeno udaljite od kompjutera i radnog stola. 

    Izbjegavajte potpunu društvenu izolaciju

    Rad od kuće može biti produktivniji kada ste sami, ali rad u samoći cijeli dan ima i svoje loše strane. Jedan od najvećih problema kod rada od kuće je nedostatak socijalizacije. Koliko god rad u nekom uredu punom ljudi, može biti problematičan zbog čestog ometanja ili buke, imati saradnike s kojima uživate dok radite je nešto posebno. Zato, pronađite vremena da se povežete s drugim ljudima, ako je moguće i tokom, a pogotovo poslije isteka radnog vremena.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kako se povećava popis kompanija koje zaposlenike obavezuju raditi od kuće da bi se spriječilo širenje koronavirusa, možda ćete se zapitati kako ostati razumni ako vam se ovo dogodi. Panika zbog koronavirusa već je sama po sebi dovoljno stresna, a posljednja stvar o kojoj se želite brinuti je kako uspostaviti internet poziv sa svojim šefom i može li se vaš Wi-Fi nositi s time.

    - Reklama -

    Ali, nažalost, epidemija koronavirusa ne pokazuje znakove usporavanja te biste se uskoro mogli naći u ovoj situaciji. Rad od kuće zvuči sjajno, ali ponekad je teže tako raditi. Zamislite situacije u kojoj vas članovi porodice ili kućni prijatelji svakih deset sekundi ometaju ili prekidaju. No, rad od kuće ima svoje prednosti – možete raditi u trenirci ako želite, nema putovanja na posao i ponekad možete biti koncentriraniji i efikasniji.

    C Net je objavio pet važnih savjeta za one koji žele ili moraju raditi od kuće, a istovremeno je važno da ostanu zdravi i produktivni.

    - Reklama -

    Izbjegavajte rad iz kreveta

    Nije uvijek lako slijediti ovo pravilo. Zvuči primamljivo, čim otvorite oči, uzeti kafu i odmah početi pisati svoj članak. Ali, ako započnete posao u krevetu, vjerovatno ćete zaspati ili će vam biti teško razbuditi se. Umjesto toga, ustanite i prvo pospremite krevet, kao i bilo kojeg drugog dana. Izbjegavajte nagon za radom u spavaćoj sobi, osim ako to nije jedina prostorija u kojoj imate privatnost i mir. 

    Ako morate raditi iz kreveta, učinite sve kako biste sebi stvorili osjećaj “odlaska na posao”. To znači da se prije posla presvučete, umijete, popijete kafu, šta god vas razbuđuje, to prvo učinite. Kada počnete s poslom, sjednite i izbjegavajte rad u svom krevetu ako ste iscrpljeni.

    Dobra ideja je svoju spavaću sobu tretirati kao “sveti” prostor gdje samo spavate ili se opuštate. Jednom kada i ona postane vaš ured, teško ćete izbjeći česta razmišljanja o poslu. Pokušajte radni prostor napraviti od neke druge prostorije, čak i ako je to kuhinja. Ako imate veliki stan, možda biste mogli raditi iz rezervne spavaće sobe ili kućnog ureda.

    Izbjegavajte raditi tamo gdje vam se odvlači pažnja

    Jedan od ključeva uspješnog rada od kuće je pretvaranje da ste u uredu. Biste li prostirali rublje, gledali TV ili prali suđe da ste putovali na posao? Ne, naravno. Zato nemojte raditi negdje gdje ćete pasti u iskušenje raditi još nešto. To znači da ne radite s uključenim televizorom, a ako vas prljavo suđe doziva, ignorirajte ga. Odredite svoje prioritete prije nego što započnete posao i uštedite vrijeme tako što ćete druge aktivnosti ostaviti za kasnije. 

    Postavite granice s drugim ljudima kod kuće

    Rad od kuće s cimerima, prijateljima ili porodicom može biti pravi izazov. Ako neko dođe i vidi vas za kompjuterom, možda neće registrirati da zapravo radite. To je tačno, pogotovo ako ta osoba nikad ranije nije radila od kuće pretpostavit će da možete raditi sve što želite. 

    Važno je svojim ukućanima postaviti granice koje se ne smiju prelaziti. Recite svima koji su prisutni da ćete raditi tokom određenih sati i da vas ne uznemiravaju ako nije hitno. Stavite neki znak na vrata, ako je nužno. Bit ćete mnogo produktivniji ako spriječite sve što bi vam moglo odvraćati pažnju.

    Pravite pauze

    I ne, pretraga Instagrama ne smatra se pauzom. Trebali biste praviti pauzu svakih 75 do 90 minuta, i to u trajanju od oko 15 minuta. U idealnom slučaju, tokom pauze ne biste trebali dolaziti u dodir s mobitelom ili bilo kojim ekranom i ona bi trebala podrazumijevati i boravak na svježem zraku. Šetajte, igrajte se s kućnim ljubimcem ili razgovarajte s prijateljem. Otkrit ćete da ste mnogo produktivniji ako se tokom dana povremeno udaljite od kompjutera i radnog stola. 

    Izbjegavajte potpunu društvenu izolaciju

    Rad od kuće može biti produktivniji kada ste sami, ali rad u samoći cijeli dan ima i svoje loše strane. Jedan od najvećih problema kod rada od kuće je nedostatak socijalizacije. Koliko god rad u nekom uredu punom ljudi, može biti problematičan zbog čestog ometanja ili buke, imati saradnike s kojima uživate dok radite je nešto posebno. Zato, pronađite vremena da se povežete s drugim ljudima, ako je moguće i tokom, a pogotovo poslije isteka radnog vremena.

    Zenica
    overcast clouds
    1.5 ° C
    1.5 °
    1.5 °
    95 %
    1.7kmh
    100 %
    ned
    1 °
    pon
    9 °
    uto
    11 °
    sri
    9 °
    čet
    13 °