Nakon početka rata u Pojasu Gaze počela je globalna kampanja bojkota izraelskih proizvoda. Usljed te kampanje je širom svijeta povećana kupovina halal proizvoda.
Naime, taj rast je u posljednje tri sedmice udvostručen. Predsjedavajući Svjetskog vijeća halal samita Yunus Ete je ukazao da je to odraz potražnje za proizvodima koji su alternativa izraelskim proizvodima.
“Ovakva situacija je usmjerila potražnju na halal certificirane proizvode. Rast prodaje halal proizvoda, posebno hrane, higijenskih potrepština, farmaceutskih proizvoda i tekstila, u posljednje tri sedmice je iznosio više od 100 posto”, ukazao je Ete.
Ocijenio je da izraelski proizvodi imaju jak monopol u cijelom svijetu te uvjerava da su mnogi halal proizvodi jednakog ili višeg kvaliteta. Istakao je da je riječ o proizvodima koji se bore da razbiju spomenuti monopol.
Također je podsjetio da globalno tržište halal proizvoda iznosi sedam biliona dolara te da se očekuje da će u narednih pet godina dostići 10 biliona dolara, piše turski list Daily Sabah.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.