Kao kompanija čija je jedna od osnovnih djelatnosti da zdravstveno obezbijedi i zaštiti svoje klijente i zaposlene, UNIQA se pridružuje zajedničkim naporima u borbi protiv širenja koronavirusa i njegovih posljedica.
U cilju zaštite zdravlja klijenata i njihovih porodica, kao i zdravlja zaposlenih, poduzeli su preventivne mjere čiji je cilj smanjenje zdravstvenog rizika te organizovali aktivnosti unutar kompanije kako bi na najbolji način zaštitili interese klijenata i obezbijedili neometano i stabilno poslovanje.
“U narednom periodu ostajemo dostupni našim klijentima 24/7 putem online servisa u cilju da, kao i do sada, pružimo kvalitetan servis te sigurno i brzo korištenje naših usluga iz udobnosti njihovog doma. Klijentima su na raspolaganju naši Online servisi za prijavu štete dostupni 24 sata na web stranici kompanije u cilju što brže isplate štete. Sigurno plaćanje faktura omogućeno je putem uniqa.ba bez provizije, uz prihvat svih Mastercard i VISA kartica bilo koje banke. Dostupna je i Online kupovina osiguranja stana, zdravstvenog osiguranja, Mini kasko osiguranja, putnog osiguranja, pomoći na putu i drugog liječničkog mišljenja uz dostavu polise osiguranja putem e-maila”, navodi se u saopštenju.
UNIQA Kontakt centar dostupan je putem besplatnog telefona 080 02 02 51 i e-maila [email protected] za sve upite klijenata i potrebe za osiguranjem.
Ujedno, pozivni centri za podršku korisnicima putnog osiguranja, UNIQA S.O.S. pomoći na putu i zdravstvenog osiguranja dostupni su na brojeve telefona naznačene na polisama osiguranja, čiji pregled je uvijek dostupan na web stranici kompanije zajedno sa linkovima na online servise.
Svakako, za podršku i dodatne informacije, klijentima na raspolaganju stoje lični prodajni savjetniciputem telefona ili u našim poslovnicama za klijente koji imaju potrebu posjetiti poslovnice, uz primjenu odgovarajućih zaštitnih mjera.
“Kontinuirano pratimo razvoj situacije u našoj zemlji te ćemo, u skladu s preporukama nadležnih institucija, provoditi dalje mjere pravovremeno i odgovorno, kako bismo maksimalno zaštitili interese zaposlenih, klijenata i poslovnih partnera naše kompanije”, navodi se na kraju saopštenja.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.