-5.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    UNIQA se pridružuje borbi protiv širenja koronavirusa

    UNIQA se pridružuje borbi protiv širenja koronavirusa

    Kao kompanija čija je jedna od osnovnih djelatnosti da zdravstveno obezbijedi i zaštiti svoje klijente i zaposlene, UNIQA se pridružuje zajedničkim naporima u borbi protiv širenja koronavirusa i njegovih posljedica.

    - Reklama -

    U cilju zaštite zdravlja klijenata i njihovih porodica, kao i zdravlja zaposlenih, poduzeli su preventivne mjere čiji je cilj smanjenje zdravstvenog rizika te organizovali aktivnosti unutar kompanije kako bi na najbolji način zaštitili interese klijenata i obezbijedili neometano i stabilno poslovanje.  

    “U narednom periodu ostajemo dostupni našim klijentima 24/7 putem online servisa u cilju da, kao i do sada, pružimo kvalitetan servis te sigurno i brzo korištenje naših usluga iz udobnosti njihovog doma. Klijentima su na raspolaganju naši Online servisi za prijavu štete dostupni 24 sata na web stranici kompanije u cilju što brže isplate štete. Sigurno plaćanje faktura omogućeno je putem uniqa.ba bez provizije, uz prihvat svih Mastercard i VISA kartica bilo koje banke. Dostupna je i Online kupovina osiguranja stana, zdravstvenog osiguranja, Mini kasko osiguranja, putnog osiguranja, pomoći na putu i drugog liječničkog mišljenja uz dostavu polise osiguranja putem e-maila”, navodi se u saopštenju.

    - Reklama -

    UNIQA Kontakt centar dostupan je putem besplatnog telefona 080 02 02 51 i e-maila [email protected] za sve upite klijenata i potrebe za osiguranjem.

    Ujedno, pozivni centri za podršku korisnicima putnog osiguranja, UNIQA S.O.S. pomoći na putu i zdravstvenog osiguranja dostupni su na brojeve telefona naznačene na polisama osiguranja, čiji pregled je uvijek dostupan na web stranici kompanije zajedno sa linkovima na online servise.

    Svakako, za podršku i dodatne informacije, klijentima na raspolaganju stoje lični prodajni savjetniciputem telefona ili u našim poslovnicama za klijente koji imaju potrebu posjetiti poslovnice, uz primjenu odgovarajućih zaštitnih mjera.

    “Kontinuirano pratimo razvoj situacije u našoj zemlji te ćemo, u skladu s preporukama nadležnih institucija, provoditi dalje mjere pravovremeno i odgovorno, kako bismo maksimalno zaštitili interese zaposlenih, klijenata i poslovnih partnera naše kompanije”, navodi se na kraju saopštenja.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kao kompanija čija je jedna od osnovnih djelatnosti da zdravstveno obezbijedi i zaštiti svoje klijente i zaposlene, UNIQA se pridružuje zajedničkim naporima u borbi protiv širenja koronavirusa i njegovih posljedica.

    - Reklama -

    U cilju zaštite zdravlja klijenata i njihovih porodica, kao i zdravlja zaposlenih, poduzeli su preventivne mjere čiji je cilj smanjenje zdravstvenog rizika te organizovali aktivnosti unutar kompanije kako bi na najbolji način zaštitili interese klijenata i obezbijedili neometano i stabilno poslovanje.  

    “U narednom periodu ostajemo dostupni našim klijentima 24/7 putem online servisa u cilju da, kao i do sada, pružimo kvalitetan servis te sigurno i brzo korištenje naših usluga iz udobnosti njihovog doma. Klijentima su na raspolaganju naši Online servisi za prijavu štete dostupni 24 sata na web stranici kompanije u cilju što brže isplate štete. Sigurno plaćanje faktura omogućeno je putem uniqa.ba bez provizije, uz prihvat svih Mastercard i VISA kartica bilo koje banke. Dostupna je i Online kupovina osiguranja stana, zdravstvenog osiguranja, Mini kasko osiguranja, putnog osiguranja, pomoći na putu i drugog liječničkog mišljenja uz dostavu polise osiguranja putem e-maila”, navodi se u saopštenju.

    - Reklama -

    UNIQA Kontakt centar dostupan je putem besplatnog telefona 080 02 02 51 i e-maila [email protected] za sve upite klijenata i potrebe za osiguranjem.

    Ujedno, pozivni centri za podršku korisnicima putnog osiguranja, UNIQA S.O.S. pomoći na putu i zdravstvenog osiguranja dostupni su na brojeve telefona naznačene na polisama osiguranja, čiji pregled je uvijek dostupan na web stranici kompanije zajedno sa linkovima na online servise.

    Svakako, za podršku i dodatne informacije, klijentima na raspolaganju stoje lični prodajni savjetniciputem telefona ili u našim poslovnicama za klijente koji imaju potrebu posjetiti poslovnice, uz primjenu odgovarajućih zaštitnih mjera.

    “Kontinuirano pratimo razvoj situacije u našoj zemlji te ćemo, u skladu s preporukama nadležnih institucija, provoditi dalje mjere pravovremeno i odgovorno, kako bismo maksimalno zaštitili interese zaposlenih, klijenata i poslovnih partnera naše kompanije”, navodi se na kraju saopštenja.

    Zenica
    broken clouds
    -5.3 ° C
    -5.3 °
    -5.3 °
    94 %
    1.7kmh
    69 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    5 °