Kompanija Omega d.o.o. danas je u Zenici svečano otvorila ekskluzivni Beko shop.
Novi Beko shop se nalazi na prvom spratu tržnog centra Džananović u Zenici, a ovo je ujedno i 33. Beko shop u Bosni i Hercegovini koji se prostire na prodajnoj površini od oko 300 m2 i gdje je zaposleno šest mladih osoba.
Prilikom otvorenja Omega d.o.o. je uručila donaciju JU “Dom-porodica” Zenica i to novčanim bonom u vrijednosti od 1.500 KM, kako bi omogućili tehničku podršku u kućanskim aparatima koji su im najpotrebniji u svakodnevnom radu.
“Pored velikog asortimana Beko kućanskih uređaja u ponudi Beko shopa Zenica možete pronaći široku ponudu njemačkih Grundig LED televizora, veliki izbor Tefal, Rowenta i Moulinex aparata, posebnu ponudu Karcher usisivača i perača, a tu je i ponuda vrhunskih peći na čvrsta goriva Alfa-Plam, Plamen i Smederevac. Kupovina se može obaviti putem jednostavnih beskamatnih kredita do 12 mjeseci, a na sva gotovinska plaćanja odobravamo dodatne popuste, besplatna dostava i unošenje u stan, garancija 5 godina i obezbijeđen servis svih uređaja kroz našu vlastitu servisnu mrežu. U znak zahvalnosti svim kupcima, Beko shop Zenica nagrađuje prvih 100 kupaca sa dodatnih 10% popusta na sav redovni asortiman bijele tehnike i malih kućanskih aparata, a nudi i niz drugih akcija koje traju u mjesecu decembru kao što su ‘Za kupovinu Beko mašine za suđe poklanjamo usisivač’, ‘Uz kupljena 2 aparata ugradbene tehnike treći aparat dobijate u pola cijene’, ‘Uz kupljena tri ugradbena aparata četvrti aparat dobijate na poklon’ itd.”, kazala je Jasmina Trumić, voditeljica marketing službe Omega d.o.o. Živinice.
Draženka Subašić, direktorica JU “Dom-porodica” Zenica, zahvalila se na vrijednoj donaciji ove kompanije.
“Želim se od srca zahvaliti Omega d.o.o. Živinice koja je na dan otvaranja shopa u Zenici odlučila da obraduje našu djecu sa čekom u vrijednosti od 1.500 KM. Ono što je posebno bitno da smo mi uspjeli da izaberemo elektronske uređaje koji su u ovom momentu nama najpotrebniji i tako da ćemo zasigurno uljepšati i napraviti življenje naše djece daleko udobnijim. Ja im želim od srca da osmjesi koji su danas izvukli od naše djece donesu mnogo sreće i poslovnog uspjeha u daljnjem radu u Zenici”, istakla je Subašić.
Inače, Beko je već sedam godina najbrže rastući brend u Evropi, gdje kupci imaju najveće povjerenje kada je u pitanju odabir bijele tehnike. To ga čini robnom markom “Broj 1” u Evropi u kategoriji velikih samostojećih kućanskih uređaja.
Gledano na svjetskom nivou, Beko je drugi najveći brend bijele tehnike, a svake dvije sekunde se proda jedan Beko uređaj u svih 130 zemalja svijeta u kojima je Beko prisutan.
Cilj brenda Beko je konstantna težnja za unapređenjem i razvojem proizvoda, te jačanje zadovoljstva korisnika. Tome svjedoči 18 fabrika širom svijeta i 11 centara za istraživanje i razvoj tehnologija sa preko 1.000 stručnjaka, posvećenih kreiranju pametnih rješenja koja svakodnevni život čine lakšim.
Stalno unapređenje Beko proizvoda inspirisano je željama kupaca, potrebama i dosadašnjim iskustvima.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.