Zenica je proteklih dana, a uoči predstojećih lokalnih izbora 6. oktobra, oblijepljena plakatima s neobičnim porukama koji su se pojavili na različitim lokacijama širom grada. Iako su poruke različite, očigledno su iste osobe ili grupa autora odgovorne za ovu kampanju.
Plakati su zalijepljeni na mjestima predviđenim za izlaganje političkih poruka, a sadrže poruke koje se obraćaju Bošnjacima s naglaskom na nacionalni identitet i promišljanje o budućnosti. Poruke su jasne i provokativne, s namjerom da izazovu refleksiju među biračima o njihovom nacionalnom identitetu i političkim odlukama koje će donijeti na izborima.
Evo nekoliko primjera poruka koje su se pojavile:
“Bošnjače, samo nek ne puca”
“Bošnjače, može l’ se durati?”
“Bošnjače, je l’ te stid?”
“Bošnjače, iscuri ti država”
“Bošnjače, gdje si upro?”
“Bošnjače, pa dokle više?”
“Bošnjače, uhavizaj se”
“Bošnjače, gdje ponos izgubi?”
Ove poruke jasno upućuju na potrebu za introspekcijom i mogu biti shvaćene kao apel za razmišljanje o budućim koracima i odlukama. Autori vjeruju i nadaju se, očigledno, da u vrijeme predizborne kampanje ovakve poruke mogu imati značajan utjecaj na birače.
Ove poruke predstavljaju samo jedan od načina na koji se uoči izbora pokušava utjecati na birače.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.