U aprilu planirana izgradnja vangradske dionice gradske magistrale u Zenici
U aprilu planirana izgradnja vangradske dionice gradske magistrale u Zenici
Foto: E. M./Klix.ba
Vlada Zeničko-dobojskog kantona dala je saglasnost za nastavak projekta realizacije vangradske dionice Glavne gradske magistrale čime bi se nakon godina čekanja kompletirao ovaj projekt.
Izgradnja vangradske dionice Glavne gradske magistrale u Zenici koja bi povezala gradsku dionicu sa uključenjem na autoput A1 već u martu bi trebala biti konkretizovana s početkom realizacije radova.
Ranije su u dva navrata bili raspisani tenderi za realizaciju projekta, ali bez ranije riješenih imovinsko-pravnih odnosa i osiguranja građevinske dozvole. Vlada ZDK s nadležnim ministarstvom je konkretizovala korake i osigurala više od milion KM za prvi dio radova.
Ovo je za Klix.ba potvrdio ministar prometa Zeničko-dobojskog kantona Adnan Šabani.
“Mi smo uspjeli riješiti sve procedure za eksproprijaciju 15 parcela i one su poslane u Federalni geodetski zavod gdje se još čekala odluka Vlade ZDK o osiguranim novčanim sredstvima. Sve smo predali i oni će na Vladi FBiH donijeti odluku o ulasku u posjed. Mi ćemo potom ići u pretvorbu poljoprivrednog u građevinsko zemljište i ishodovanje dozvole tako da bi sve moglo biti završeno do polovine marta”, kazao je za Klix.ba Šabani.
Dodao je da je na održanoj sjednici Vlade ZDK usvojen plan utroška sredstava posebno za nove puteve, između ostalog i za vangradsku dionicu GGM-a.
“Osigurali smo i sredstva za 1,2 od ukupno četiri kilometra dužine vangradske dionice GGM-a. Uporedo s gradnjom, rješavat ćemo imovinsko-pravne odnose u nastavku dionice tako da bismo odmah po završetku prvog dijela osigurali sve za nastavak još 1,5-2 kilometra ceste”, pojašnjava Šabani.
Projekt prvog LOT-a vangradske dionice GGM-a (Foto: Klix.ba)
Na pitanje da li će javna preduzeća praviti problem i usporavati projekt zamjenom svojih cijevi, rekao je da će svi uporedo raditi svoje radove izvan pojasa ceste te da neće jedni ovisiti od drugih.
“Ukoliko bude sve po planu, mašine bismo mogli imati već u aprilu nakon raspisanog poziva za gradnju 1,2 kilometara ceste”, zaključio je Šabani.
Vlada Zeničko-dobojskog kantona dala je saglasnost za nastavak projekta realizacije vangradske dionice Glavne gradske magistrale čime bi se nakon godina čekanja kompletirao ovaj projekt.
Izgradnja vangradske dionice Glavne gradske magistrale u Zenici koja bi povezala gradsku dionicu sa uključenjem na autoput A1 već u martu bi trebala biti konkretizovana s početkom realizacije radova.
Ranije su u dva navrata bili raspisani tenderi za realizaciju projekta, ali bez ranije riješenih imovinsko-pravnih odnosa i osiguranja građevinske dozvole. Vlada ZDK s nadležnim ministarstvom je konkretizovala korake i osigurala više od milion KM za prvi dio radova.
Ovo je za Klix.ba potvrdio ministar prometa Zeničko-dobojskog kantona Adnan Šabani.
“Mi smo uspjeli riješiti sve procedure za eksproprijaciju 15 parcela i one su poslane u Federalni geodetski zavod gdje se još čekala odluka Vlade ZDK o osiguranim novčanim sredstvima. Sve smo predali i oni će na Vladi FBiH donijeti odluku o ulasku u posjed. Mi ćemo potom ići u pretvorbu poljoprivrednog u građevinsko zemljište i ishodovanje dozvole tako da bi sve moglo biti završeno do polovine marta”, kazao je za Klix.ba Šabani.
Dodao je da je na održanoj sjednici Vlade ZDK usvojen plan utroška sredstava posebno za nove puteve, između ostalog i za vangradsku dionicu GGM-a.
“Osigurali smo i sredstva za 1,2 od ukupno četiri kilometra dužine vangradske dionice GGM-a. Uporedo s gradnjom, rješavat ćemo imovinsko-pravne odnose u nastavku dionice tako da bismo odmah po završetku prvog dijela osigurali sve za nastavak još 1,5-2 kilometra ceste”, pojašnjava Šabani.
Projekt prvog LOT-a vangradske dionice GGM-a (Foto: Klix.ba)
Na pitanje da li će javna preduzeća praviti problem i usporavati projekt zamjenom svojih cijevi, rekao je da će svi uporedo raditi svoje radove izvan pojasa ceste te da neće jedni ovisiti od drugih.
“Ukoliko bude sve po planu, mašine bismo mogli imati već u aprilu nakon raspisanog poziva za gradnju 1,2 kilometara ceste”, zaključio je Šabani.
Da bismo pružili najbolje iskustvo, koristimo tehnologije poput kolačića za čuvanje i/ili pristup informacijama o uređaju. Saglasnost sa ovim tehnologijama će nam omogućiti da obrađujemo podatke kao što su ponašanje pri pregledanju ili jedinstveni ID-ovi na ovoj veb lokaciji. Nepristanak ili povlačenje saglasnosti može negativno uticati na određene karakteristike i funkcije.
Funkcionalno
Uvijek aktivan
Tehničko skladištenje ili pristup je striktno neophodan za legitimnu svrhu omogućavanja korišćenja određene usluge koju izričito zahteva pretplatnik ili korisnik, ili u jedinu svrhu obavljanja prenosa komunikacije preko elektronske komunikacione mreže.
Preference
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja preferencija koje ne zahteva pretplatnik ili korisnik.
Statistika
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne saglasnosti od strane vašeg Internet provajdera ili dodatne evidencije treće strane, informacije sačuvane ili preuzete samo za ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na veb lokaciji ili na nekoliko veb lokacija u slične marketinške svrhe.