-6.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Tradicionalnu kafu pije gotovo dvije trećine potrošača u Bosni i Hercegovini

    Tradicionalnu kafu pije gotovo dvije trećine potrošača u Bosni i Hercegovini

    Crnu kafu koristi veliki broj potrošača u BiH, tačnije 82% korisnika, pokazalo je istraživanje Ipsosa, izvijestio je insore.ba.

    - Reklama -

    Skoro dvije trećine potrošača (63%) pije crnu kafu svaki dan što ih svrstava u skupinu “heavy usera”. “Medium usere”, koji kafu koriste od 4-6 puta sedmično do jednom sedmično čini 14% korisnika. “Light” grupu čini tek 5% potrošača, a to su oni koji kafu piju 2-3 puta mjesečno do rjeđe od jednom mjesečno.

    Među “Heavy” korisnicima kafe nešto je više žena, te onih od 40 do 64 godine, koji su u braku.

    - Reklama -

    Ako gledamo medijske navike, nešto su skloniji gledanju televizije. Vode smiren stil života, te spadaju u segment porodičnih ljudi. Slobodno vrijeme često provode u obavljanju različitih kućnih zanimacija.

    Kada su u pitanju stavovi prema kategoriji, većina korisnika (69%) navodi da svoj dan voli započeti šoljicom crne kafe, a približno jednak broj (64%) se slaže da je druženje sa prijateljima nezamislivo bez kafe. Više od polovine (55%) smatra da predah bez crne kafe nije potpun, a 60% pijenje kafe vidi kao ritual.

    Kada je u pitanju zdravstveni aspekt kafe, više od polovine korisnika (55%), smatra da je crna kafa zdravija od instant kafe. Manje od trećine korisnika (30%) preferira crnu kafu u odnosu na instant kafu zbog povoljnije cijene.

    Podaci korišteni u analizi prikupljeni su u drugoj polovini 2020. godine na teritoriji Bosne i Hercegovine.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Crnu kafu koristi veliki broj potrošača u BiH, tačnije 82% korisnika, pokazalo je istraživanje Ipsosa, izvijestio je insore.ba.

    - Reklama -

    Skoro dvije trećine potrošača (63%) pije crnu kafu svaki dan što ih svrstava u skupinu “heavy usera”. “Medium usere”, koji kafu koriste od 4-6 puta sedmično do jednom sedmično čini 14% korisnika. “Light” grupu čini tek 5% potrošača, a to su oni koji kafu piju 2-3 puta mjesečno do rjeđe od jednom mjesečno.

    Među “Heavy” korisnicima kafe nešto je više žena, te onih od 40 do 64 godine, koji su u braku.

    - Reklama -

    Ako gledamo medijske navike, nešto su skloniji gledanju televizije. Vode smiren stil života, te spadaju u segment porodičnih ljudi. Slobodno vrijeme često provode u obavljanju različitih kućnih zanimacija.

    Kada su u pitanju stavovi prema kategoriji, većina korisnika (69%) navodi da svoj dan voli započeti šoljicom crne kafe, a približno jednak broj (64%) se slaže da je druženje sa prijateljima nezamislivo bez kafe. Više od polovine (55%) smatra da predah bez crne kafe nije potpun, a 60% pijenje kafe vidi kao ritual.

    Kada je u pitanju zdravstveni aspekt kafe, više od polovine korisnika (55%), smatra da je crna kafa zdravija od instant kafe. Manje od trećine korisnika (30%) preferira crnu kafu u odnosu na instant kafu zbog povoljnije cijene.

    Podaci korišteni u analizi prikupljeni su u drugoj polovini 2020. godine na teritoriji Bosne i Hercegovine.

    Zenica
    scattered clouds
    -6.6 ° C
    -6.6 °
    -6.6 °
    90 %
    1.8kmh
    27 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    10 °