Sinoć su u okviru SFF premijerno prikazane dvije epizode serije “Kotlina“ reditelja Danisa Tanovića, a sudeći prema reakcijama, publika je oduševljena ovim ostvarenjem.
Dio ekipe serije danas je iznio svoje dojmove o tome kako je publika reagirala na seriju koja, prema njihovim riječima, nešto što do sada nismo vidjeli na ovim prostorima.
– Sinoć mi je nakon prikazivanja jedan kolega rekao: ‘Nisam znao da živimo u ovako velikom i lijepom gradu’. Ponosan sam jer smo uspjeli vrhunskom produkcijom da nekako dočaramo kakav je ovo grad. Ovo je najljepša kotlina na svijetu- istaknuo je Danis Tanović.
– Najbolje bi bilo da ja svoje projekte nikad ne gledam, jer uvijek vidim neku repliku, mogao sam bolje, iznijeti na neki drugi način… Ali nakon što sam sinoć ponovno pogledao epizode, mogu reći da sam stvarno zadovoljan i ponosan na cijelu ekipu – kazao Feđa Štukan.
– Jako mi je drago što je ovakav lik, snažne žene, tu prezentiran i što sam mogla ja da ga utjelovim. Dok sam se pripremala za ulogu razgovarala sam sa brojnim novinarkama i shvatila sam koliko je to zapravo plemenit posao. Najviše mi je pomogla tu novinarka Senka Kurt, koja mi je pokazala kako zapravo izgleda novinarska svakodnevnica – kazala je glumica Ida Keškić.
– Mislim da smo upecali ljude nakon samo dvije epizode. Vidio sam da ih jako zanima što će biti dalje. Sinoć su pljuštali komplimenti i od naših kolega i od publike i vrlo sam ponosan zbog toga – dodao je Boris Ler.
– Ja ne mislim da je ijedan čovjek u potpunosti loš. Čovjek radi sranja iz neznanja. Ali ne mislim da je moj lik skroz loš. Vidjet ćete to kroz seriju – kazao je Mario Knezović koji je utjelovio lik Senčija, kriminalca.
– Počeli smo da radimo na drugoj sezoni i ona će imati osam epizoda. U sljedećoj sezoni dio radnje se odvija u Zenici – otkrio je Danis Tanović.
Inače, BH Telecom i BH Content Lab kao najveći domaći producent serija i ponosni glavni sponzor 28. SFF-a, osim “Kotline” najavljuje snimanje još šest serija sa domaćim producentskim kućama i bh. rediteljima, te ulaganje od dodatnih 18 miliona kroz kontinuirani javni poziv BH Content Laba, što je ukupna investicija od 27 miliona KM.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.