-6.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Švedski gigant H&M naredne godine otvara prodavnice u BiH

    Švedski gigant H&M naredne godine otvara prodavnice u BiH

    Švedski gigant H&M, koji naredne godine otvara prodavnice i u Bosni i Hercegovini, ima veliki problem s viškovima zaliha, odnosno neprodate robe.

    - Reklama -

    Prema pisanju CNN-a, H&M je u posljednjem kvartalu imao zalihe neprodate robe od čak 4 milijarde dolara. To je gotovo petina ukupne vrijednosti njihove robe. Zalihe su povećane za 13 posto u odnosu na isti period prošle godine.

    Ogromne količine neprodate robe, koje stalno rastu, dovele su do pada profita za čak 28 posto ove godine, navodi CNN.

    - Reklama -

    “Višak robe postao je veliki problem za ovu kompaniju”, rekao je analitičar Citija Adam Cochrane.

    Kako bi riješio ovaj problem, H&M je pripremio nekoliko strategija. Cochrane je rekao da će kompanija nuditi popuste na tržištu, kako u prodavnicama tako i online.

    Osim toga, kako je rekao, kompanija također može prodati zalihe maloprodajnim lancima gdje H&M nije prisutan.

    Iako se BiH ne spominje u izvještajima, očito je i dolazak u našu zemlju dio strategije za bržu prodaju robe. Naime, kompanija planira naredne godine smanjiti zalihe sa 18 posto na 12 do 14 posto.

    H&M je saopštio da će odjeća koja se ne proda biti donirana ili reciklirana. Analitičari navode da je jedan od razloga viška robe što je kompanija presporo ušla u sektor online prodaje.

    Dionice firme ove godine su pale za 18 posto.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Švedski gigant H&M, koji naredne godine otvara prodavnice i u Bosni i Hercegovini, ima veliki problem s viškovima zaliha, odnosno neprodate robe.

    - Reklama -

    Prema pisanju CNN-a, H&M je u posljednjem kvartalu imao zalihe neprodate robe od čak 4 milijarde dolara. To je gotovo petina ukupne vrijednosti njihove robe. Zalihe su povećane za 13 posto u odnosu na isti period prošle godine.

    Ogromne količine neprodate robe, koje stalno rastu, dovele su do pada profita za čak 28 posto ove godine, navodi CNN.

    - Reklama -

    “Višak robe postao je veliki problem za ovu kompaniju”, rekao je analitičar Citija Adam Cochrane.

    Kako bi riješio ovaj problem, H&M je pripremio nekoliko strategija. Cochrane je rekao da će kompanija nuditi popuste na tržištu, kako u prodavnicama tako i online.

    Osim toga, kako je rekao, kompanija također može prodati zalihe maloprodajnim lancima gdje H&M nije prisutan.

    Iako se BiH ne spominje u izvještajima, očito je i dolazak u našu zemlju dio strategije za bržu prodaju robe. Naime, kompanija planira naredne godine smanjiti zalihe sa 18 posto na 12 do 14 posto.

    H&M je saopštio da će odjeća koja se ne proda biti donirana ili reciklirana. Analitičari navode da je jedan od razloga viška robe što je kompanija presporo ušla u sektor online prodaje.

    Dionice firme ove godine su pale za 18 posto.

    Zenica
    scattered clouds
    -6.6 ° C
    -6.6 °
    -6.6 °
    90 %
    1.8kmh
    27 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    10 °