-5.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Starbucks započeo prodaju kafe sa ukusom svinjetine

    Starbucks započeo prodaju kafe sa ukusom svinjetine

    Kompanija “Starbucks” odlučila je da iznenadi mušterije u Kini povodom Lunarne nove godine kafom sa ukusom svinjetine, piše “Russia Today”.

    - Reklama -

    Prodaja nove kafe ograničena je na proslavu Lunarne nove godine, koja se slavi od 10. februara i traje 15 dana.

    Prema stranici proizvoda u aplikaciji za isporuku “Starbucks China”, neobičan napitak kombinuje tradicionalne sastojke za kafu s mlijekom – espreso i zagrijano mlijeko – sa “Dongpo” sosom sa ukusom dinstane svinjetine i svježe slanine.

    - Reklama -

    Cijena kafe je 9,45 dolara, a njen ukus opisan je kao “zanimljiv”.

    “Mušterije su dobro prihvatile specijalni novogodišnji ukus kafe, a pojedini su došli u radnje kako bi se konkretno raspitali o novom napitku”, javila je agencija “Điupaj njuz”, pozivajući se na izjave predstavnika “Starbucks China”.

    Neuobičajena ponuda privukla je veliku pažnju i izazvala žustre rasprave na društvenim medijima, gdje su mnogi korisnici špekulisali o ukusu i svrsi napitka.

    Kina je najveće tržište za prodaju brendirane kafe u svijetu i drugo najveće tržište “Starbucks” nakon SAD.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kompanija “Starbucks” odlučila je da iznenadi mušterije u Kini povodom Lunarne nove godine kafom sa ukusom svinjetine, piše “Russia Today”.

    - Reklama -

    Prodaja nove kafe ograničena je na proslavu Lunarne nove godine, koja se slavi od 10. februara i traje 15 dana.

    Prema stranici proizvoda u aplikaciji za isporuku “Starbucks China”, neobičan napitak kombinuje tradicionalne sastojke za kafu s mlijekom – espreso i zagrijano mlijeko – sa “Dongpo” sosom sa ukusom dinstane svinjetine i svježe slanine.

    - Reklama -

    Cijena kafe je 9,45 dolara, a njen ukus opisan je kao “zanimljiv”.

    “Mušterije su dobro prihvatile specijalni novogodišnji ukus kafe, a pojedini su došli u radnje kako bi se konkretno raspitali o novom napitku”, javila je agencija “Điupaj njuz”, pozivajući se na izjave predstavnika “Starbucks China”.

    Neuobičajena ponuda privukla je veliku pažnju i izazvala žustre rasprave na društvenim medijima, gdje su mnogi korisnici špekulisali o ukusu i svrsi napitka.

    Kina je najveće tržište za prodaju brendirane kafe u svijetu i drugo najveće tržište “Starbucks” nakon SAD.

    IzvorSrna
    Zenica
    broken clouds
    -5.3 ° C
    -5.3 °
    -5.3 °
    94 %
    1.7kmh
    69 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    5 °