Do kraja ovog mjeseca mogu se očekivati prve tužbe jednog broja poslodavaca iz Federacije BiH protiv JP Ceste FBiH, zbog pretrpljene štete usljed rekonstrukcije tunela Vranduk, rekao je Adnan Smailbegović za Faktor.ba, predsjednik Udruženja poslodavaca FBiH.
Dodaje da je u toku priprema potrebne dokumentacije, prikupljanja svih dokaza o štetama.
Rekonstrukcija tunela Vranduk, koji se nalazi na putu M-17 Zenica – Nemila, traje od jeseni prošle godine i prema procjenama poslodavaca šteta za privredu i stanovništvo iznosi oko milion KM dnevno. Zbog nemogućnosti normalne i pravovremene komunikacije, pojedine kompanije primorane su bile ugasiti dijelove firmi i dati otkaze radnicima. Samo jedna od kompanija je morala otpustiti blizu 60 ljudi.
“Tužbe jednog broja kompanija protiv JP Ceste FBiH zbog šteta koje su pretrpjele usljed sanacije tunela Vranduk, uslijedit će do kraja augusta. Priprema se potrebna dokumentacija. Imali smo dogovor s advokatskom kancelarijom koja bi to pratila. U ovom trenutku ne mogu reći koliko će kompanija tužiti Ceste FBiH. Kao što sam ranije kazao, jedna od kompanija je morala otpustiti 60 radnika. Definitivno je da su štete zaista velike i po nama nepotrebne. Ceste FBiH moraju završiti započeto, ne mogu prekinuti, ali mogu za sve buduće poslove serioznije raditi, pripremiti alternativu, pa tek onda ići u realizaciju”, govori Smailbegović.
Strah zbog najave sanacije tunela Crnaja
Ponavlja da strahuju zbog najava sanacije tunela Crnaja u Hercegovini.
“Pratimo situaciju, tražit ćemo sastanak sa federalnim ministrom prometa i komunikacija Denisom Lasićem, da vidimo da li su sačinjene pripreme za tunel Crnaja. Koliko smo upoznati, radovi bi mogli trajati dvije godine, s tim što iz Cesta FBiH navode da se tu nalazi i klizište, pa ne znaju na što će naići. To bi moglo trajati i tri godine. Pa možda je bolje da prave novi tunel. Crnaja se nalazi na putu Konjic -Jablanica, a alternativa tome je put preko Travnika”, govori Smailbegović i dodaje:
“A na tom dijelu vam je već zagušenje. Prije dvije godine smo apelirali da se novac od klirinškog duga (107 miliona KM), koji je naplaćen od Rusa, investira u brzu cestu Lašva – Travnik. Da se taj pravac uredi jer i to je jedan od pravaca koji je već začepljen. Zamislite šta će bit kada počne rekonstrukcija tunela Crnaja” govori Smailbegović.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.