Prošle godine prodaja albuma pala je za 18,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, a prodaja pjesama pala je za 28,8 posto, podaci su to kompanije BuzzAngle, koja prati potrošnju muzike u Americi, prenosi Hina.
U međuvremenu, muzički streamovi, uključujući audio i video, povećali su se za 35,4 posto. Audio stream na zahtjev postavio je novi rekord od 534,6 milijardi streamova u 2018., što je 42 posto više od 376,9 milijardi u 2017.
Od sveukupne muzike koju su Amerikanci slušali prošle godine, 77 posto bilo je putem usluga streaminga muzike poput “Spotifya” i “Applea”, dok je 17,3 posto od toga bilo kroz prodaju albuma i 5,7 posto kroz prodaju singlova. Te brojke su u 2017. godini iznosile 66 posto, 24,6 posto, odnosno 9,3 posto.
Prošle godine “Best Buy” je odlučio prestati prodavati CD-ove, a ta je promjena rezultat toga što izdavačke kuće sve više razmišljaju o tome treba li uopće albume objavljivati u fizičkom obliku.
“Stvari su jasne, kupovina muzike sada izlazi iz mode gotovo jednako brzo kao i streaming muzike”, piše Rolling Stone.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.