Čovjek koji živi u Bijeljini, spremajući se za grijnu sezonu, kupio je pet tona uglja, a kada je ogrjev stigao kući shvatio je da dobio veliku količinu kamenja, zbog čega mu grijanje u kući nije adekvatno.
Kupac uglja je razočaran jer je očekivao da će za svoj novac dobiti ono što je tražio, piše InfoBijeljina.
– Prvo sam primijetio da je slabije grijanje u kući. Nije mi bilo jasno u početku šta je. Međutim, ubrzo sam shvatio da u tih pet tona, otprilike, svaka treća lopata koju naložim kamen. To primijetim kada završim sa loženjem i kada čistim peć, kamen ostane, ne može da izgori. To je jednostavno ranije bilo teško uočiti, jer je kamen poprimio crnu boju, boju uglja – kaže Bijeljinac.
Ove godine je ugalj, dodaje, kupio u jednoj bijeljinskog firmi, a inače nije imao problema prethodnih zima. Kako dodaje, u pitanju je banovićki orah ugalj.
Iz bijeljinskog Udruženja za zaštitu potrošača “Zvono” navode da ukoliko je kupac od prodavca uzeo račun, onda ima pravo na žalbu s obzirom na to da je isporučena nekvalitetna roba.
– Ako je firma od koje je proizvod kupljen registrovana, kupac ima pravo da se žali, pod uvjetom da trgovac ima knjigu žalbi i da zatim kupac traži zamjenu robe ili povrat novca. U slučaju da je roba prodata “na crno” po zakonu kupac ne može ništa ostvariti. Jedino što može učiniti jeste da se dogovori sa trgovcem i da na neki način ispravi načinjenu štetu – rekao je Jovan Vasilić, predsjednik Udruženja “Zvono”.
Vasilić ističe da bi bilo dobro da se kupac trgovcu obrati pismeno ukoliko ima njegovu adresu.
– Trgovac je dužan da mu u roku od sedam do osam dana odgovori. Ukoliko kupac ne dobije odgovor ima pravo da ode i prijavi trgovca inspekciji. Također, ukoliko dobije odgovor, a taj odogovor ne zadovoljava kupčeva očekivanja, ima pravo na prijavu inspekciji. Ono što kupac mora da ima jeste pisani trag da se on obratio trgovcu po bilo kom osnovu, jer telefonske razgovore niko neće provjeravati – dodao je Vasilić.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.