S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju u svijetu i našoj zemlji, a uzimajući u obzir Odluku o proglašenju stanja nesreće u FBIH zbog situacije izazvane korona virusom, JP „ViK“ d.o.o. Zenica je poduzelo preventivne mjere s ciljem zaštite zdravlja potrošača i svojih radnika.
U tom smislu, pojačana je dezinfekcija i higijenska kontrola u svim objektima preduzeća, a posebno na naplatnim mjestima.
Prijem stranaka i rad sa strankama na naplatnim mjestima će se obavljati na način da je na naplatnom mjestu dozvoljeno prisustvo samo jedne stranke, te će naredna stranka pristupiti šalteru tek nakon što prethodna stranka napusti naplatno mjesto. Radno vrijeme naplatnih mjesta ostaje nepromijenjeno.
Prijem zahtjeva za izradu vodovodnih i kanalizacionih priključaka, te zahtjeva za izdavanje saglasnosti na lokaciju u Tehničkoj službi vršit će se svakog radnog dana od 07:00 do 09:00 sati.
Prijem svih službenih pošiljki na protokol preduzeća vršit će se svakog radnog dana od 09:30 do 14:00 sati.
JP „ViK“ d.o.o. Zenica poziva građane da sve ostale zahtjeve, prijave, molbe, prigovore i slično šalju poštom na adresu: Bistua Nuova broj 17 ili e-mailom na adresu: [email protected].
Različiti elektronski obrasci su dostupni na web stranici preduzeća ( http://vikze.ba/informacije-i-upute/prikljucenje-na-mrezu-i-ostali-zahtjevi-gradana-i-potrosaca/).
JP „ViK“ d.o.o. Zenica apeluje na potrošače da ukoliko su u mogućnosti plaćanje računa vrše elektronskim putem.
JP „ViK“ d.o.o. Zenica poziva potrošače da se pridržavaju navedenih smjernica i zahvaljuje za razumijevanje i saradnju.
Za dodatne informacije ili pomoć potrošačima su na raspolaganju kontakt telefoni:
PRIJAVA KVARA 062 819-428 (0-24 h)
TEHNIČKA SLUŽBA 032 209 -333 (od 7 do 15,30 h)
SLUŽBA ZA OBRAČUN, INFORMACIJE I AOP, RAČUNOVODSTVO, OČITANJE I ODRŽAVANJE VODOMJERA 032 209-115 i 032 209- 363 (od 7 do 15,30 h)
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.