9.1 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Pokrenuta hitna inicijativa za bolju uslugu građanima u Gradskoj upravi Zenica

    Pokrenuta hitna inicijativa za bolju uslugu građanima u Gradskoj upravi Zenica

    Vijećnica Gradskog vijeća Grada Zenica, Emina Babić, uputila je hitnu inicijativu kako bi se unaprijedila usluga koju Gradska uprava pruža svojim građanima. Cilj ove inicijative je angažovanje većeg broja zaposlenika za rad sa strankama u šalter sali Gradske uprave, kako bi se smanjili redovi i čekanja te omogućila efikasnija i brža komunikacija sa građanima.

    - Reklama -

    Emina Babić je istakla da je nepojmljivo da Grad nema bolje organiziran i snažniji kapacitet u pružanju usluge građanima koja je najvidljivija i najfrekventnija.

    “Zaposlenici koji rade su iznimno iscrpljeni, izloženi iznimnom stresu i pritisku u nemogućnosti da stignu raditi tempom koji od njih očekuju građani”, istakla je Babić.

    - Reklama -

    Očekuje se da će ova hitna inicijativa ubrzo biti razmatrana na sjednici Gradskog vijeća, te da će se pristupiti analizi i planiranju kako bi se poboljšala efikasnost usluge Gradske uprave prema građanima Grada Zenica.

    Osim šalter sale u Gradskoj upravi, slična situacija je i u Ministarstvu unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, sa druge strane iste zgrade, gdje se redovi mjere u desetinama metara dugoj koloni.

    Nadamo se da će neko podnijeti inicijativu i za ovu šalter salu, prvenstveno da se poveća broj angažovanih u ljetnim danima kada mnogi dolaze iz inostranstva u Zenicu, pa iskoriste priliku da izuzmu potrebne potvrde i dokumente.

    Foto: Facebook

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Vijećnica Gradskog vijeća Grada Zenica, Emina Babić, uputila je hitnu inicijativu kako bi se unaprijedila usluga koju Gradska uprava pruža svojim građanima. Cilj ove inicijative je angažovanje većeg broja zaposlenika za rad sa strankama u šalter sali Gradske uprave, kako bi se smanjili redovi i čekanja te omogućila efikasnija i brža komunikacija sa građanima.

    - Reklama -

    Emina Babić je istakla da je nepojmljivo da Grad nema bolje organiziran i snažniji kapacitet u pružanju usluge građanima koja je najvidljivija i najfrekventnija.

    “Zaposlenici koji rade su iznimno iscrpljeni, izloženi iznimnom stresu i pritisku u nemogućnosti da stignu raditi tempom koji od njih očekuju građani”, istakla je Babić.

    - Reklama -

    Očekuje se da će ova hitna inicijativa ubrzo biti razmatrana na sjednici Gradskog vijeća, te da će se pristupiti analizi i planiranju kako bi se poboljšala efikasnost usluge Gradske uprave prema građanima Grada Zenica.

    Osim šalter sale u Gradskoj upravi, slična situacija je i u Ministarstvu unutrašnjih poslova Zeničko-dobojskog kantona, sa druge strane iste zgrade, gdje se redovi mjere u desetinama metara dugoj koloni.

    Nadamo se da će neko podnijeti inicijativu i za ovu šalter salu, prvenstveno da se poveća broj angažovanih u ljetnim danima kada mnogi dolaze iz inostranstva u Zenicu, pa iskoriste priliku da izuzmu potrebne potvrde i dokumente.

    Foto: Facebook
    Zenica
    clear sky
    9.1 ° C
    9.1 °
    9.1 °
    63 %
    0.7kmh
    3 %
    uto
    15 °
    sri
    14 °
    čet
    14 °
    pet
    13 °
    sub
    13 °