10 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Održana panel diskusija u Muzeju grada Zenica

    Održana panel diskusija u Muzeju grada Zenica

    U organizaciji omladinskog Udruženje “REaktiv” Zenica danas je održana panel diskusija na kojoj su predstavljeni rezultati istraživanja pod nazivom “Medijska pismenost i izazovi digitalnog doba”.

    - Izbori 2024 -

    Istraživanje su provele polaznice drugog modula Programa osnaživanja mladih u zajednici, kojim su obuhvaćeni sadržaji i edukacija vezana za medije i medijsku pismenost. Ovaj program je osmišljen kako bi mladim ženama pružio alate i znanja potrebna za kritičko promišljanje o ulozi medija u društvu, te kako bi ih osnažio da aktivno sudjeluju u oblikovanju medijskog sadržaja.

    Tokom panel diskusije, polaznice su predstavile rezultate istraživanja. Kako mediji prikazuju žene – kroz analizu medijskih sadržaja objavljenih na portalima Zenicablog, Zenicainfo, Avaz, Oslobođenje i TNT portal.

    - Izbori 2024 -

    Mediji uglavnom objavljuju sadržaje koji su vezani za dnevne aktuelnosti, crnu hroniku, estradu ili ljepotu i zdravlje, rezultati su istraživanja što pokazuje stereotipe i predrasude koje ohrabruju medijski sadržaji.

    Anketa je pokazala da više od polovine učesnika ankete svakodnevno prati medije, a gotovo polovina ispitanih ne vjeruje medijima. 12 procenata onih koji vjeruju medijima vjeruju informacijama sa portala i društvenih mreža, a 38 procenata tradicionalnim medijima među kojima su televizija, radio i novine. Žene su u medijima uglavnom prikazane u neutralnom ili negativnom kontekstu, a sterotipi su prisutni u vijestima iz politike i društvenom i kulturnom životu. Analiza ankete je pokazala da žene imaju jednake šanse da postanu medijske ličnosti, ali ne dobijaju uvijek dovoljno pažnje kao muškarci.

    Istraživanje je pokazalo da trenutno nema nijedna načelnica/gradonačelnica u ZDK te da broj vijećnica/zastupnica u Skupštini zadovoljavajući, zahvaljujući obevezi da na izbornim listama među prvih deset kandidata tri moraju biti žene.

    Medijska pismenost može doprinijeti promjeni ovih negativnih obrazaca uz izazove digitalnog doba za mlade.Vjerujemo da će rezultati istraživanja biti od velikog značaja za sve medijske profesionalce, edukatore, nevladine organizacije, te sve građane zainteresovane za unapređenje položaja žena u društvu i medijima.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    U organizaciji omladinskog Udruženje “REaktiv” Zenica danas je održana panel diskusija na kojoj su predstavljeni rezultati istraživanja pod nazivom “Medijska pismenost i izazovi digitalnog doba”.

    - Izbori 2024 -

    Istraživanje su provele polaznice drugog modula Programa osnaživanja mladih u zajednici, kojim su obuhvaćeni sadržaji i edukacija vezana za medije i medijsku pismenost. Ovaj program je osmišljen kako bi mladim ženama pružio alate i znanja potrebna za kritičko promišljanje o ulozi medija u društvu, te kako bi ih osnažio da aktivno sudjeluju u oblikovanju medijskog sadržaja.

    Tokom panel diskusije, polaznice su predstavile rezultate istraživanja. Kako mediji prikazuju žene – kroz analizu medijskih sadržaja objavljenih na portalima Zenicablog, Zenicainfo, Avaz, Oslobođenje i TNT portal.

    - Izbori 2024 -

    Mediji uglavnom objavljuju sadržaje koji su vezani za dnevne aktuelnosti, crnu hroniku, estradu ili ljepotu i zdravlje, rezultati su istraživanja što pokazuje stereotipe i predrasude koje ohrabruju medijski sadržaji.

    Anketa je pokazala da više od polovine učesnika ankete svakodnevno prati medije, a gotovo polovina ispitanih ne vjeruje medijima. 12 procenata onih koji vjeruju medijima vjeruju informacijama sa portala i društvenih mreža, a 38 procenata tradicionalnim medijima među kojima su televizija, radio i novine. Žene su u medijima uglavnom prikazane u neutralnom ili negativnom kontekstu, a sterotipi su prisutni u vijestima iz politike i društvenom i kulturnom životu. Analiza ankete je pokazala da žene imaju jednake šanse da postanu medijske ličnosti, ali ne dobijaju uvijek dovoljno pažnje kao muškarci.

    Istraživanje je pokazalo da trenutno nema nijedna načelnica/gradonačelnica u ZDK te da broj vijećnica/zastupnica u Skupštini zadovoljavajući, zahvaljujući obevezi da na izbornim listama među prvih deset kandidata tri moraju biti žene.

    Medijska pismenost može doprinijeti promjeni ovih negativnih obrazaca uz izazove digitalnog doba za mlade.Vjerujemo da će rezultati istraživanja biti od velikog značaja za sve medijske profesionalce, edukatore, nevladine organizacije, te sve građane zainteresovane za unapređenje položaja žena u društvu i medijima.

    Zenica
    overcast clouds
    10 ° C
    10 °
    10 °
    93 %
    1.6kmh
    100 %
    pon
    11 °
    uto
    15 °
    sri
    17 °
    čet
    19 °
    pet
    18 °