U prostorijama Vanjskotrgovinske/Spoljnotrgovinske komore BiH održan je sastanak predsjednika Komore Ahmeta Egrlića, s predstavnicima Generalnog BH sajma ZEPS, Elvirom Ajanovićem i Sanelom Ibrićem. Tema sastanka bila je unapređenje saradnje između Komore i organizatora sajma s fokusom na regionalnu promociju i jačanje međunarodne poslovne povezanosti putem komorske mreže.
Predsjednik Egrlić je istakao da će već krajem aprila ZEPS 2025 biti predstavljen predsjednicima privrednih komora zapadnobalkanske šestorke u okviru aktivnosti Komorskog investicionog foruma. Ova inicijativa ima za cilj dodatno internacionalizirati sajam i otvoriti ga za učesnike iz cijelog regiona.
“Raduje nas što se sajam ZEPS uspješno vratio na scenu međunarodnih sajmova u Bosni i Hercegovini, jer je riječ o manifestaciji koja je kroz decenije bilježila izvanredne rezultate. Da se radi o sajmu s bogatom tradicijom, potvrdilo je i prošlogodišnje izdanje, koje je, uprkos višegodišnjoj pauzi, bilo na visokom nivou. Imajući u vidu stratešku ulogu Komore u jačanju regionalne saradnje, posebnu vrijednost ZEPS 2025 vidimo u povezivanju poslovne zajednice Zapadnog Balkana. Inicijativa da ovogodišnje izdanje otvorimo za kompanije i institucije iz regiona ima za cilj jačanje ekonomske povezanosti i zajednički nastup na trećim tržištima”, rekao je Egrlić.
Menadžer organizacionog tima ZEPS 2025, Sanel Ibrić, naglasio je važnost institucionalne podrške.
“VTK BiH je najznačajnija institucija s privrednim predznakom u Bosni i Hercegovini, a ZEPS 2025 je privredni događaj godine. Zajedno radimo na unapređenju poslovnog ambijenta i želimo da Bosnu i Hercegovinu i region Zapadnog Balkana pozicioniramo kao jednu od najatraktivnijih investicijskih i trgovinskih destinacija u ovom dijelu Evrope i svijeta”, istakao je Ibrić.
Generalni BH sajam ZEPS, koji se održava od 10. do 13. septembra 2025. godine na Kamberovića polju u Zenici je mnogo više od klasičnog sajma – postao je regionalna poslovna platforma. Prošlogodišnje izdanje rezultiralo je s više od 1.000 B2B sastanaka i oko 300 zaključenih poslovnih ugovora. Za ovogodišnje izdanje najavljeni su dodatni napori kako bi rezultati bili još snažniji, a očekuje se i rekordan broj posjetilaca i izlagača.
ZEPS ostaje jedno od ključnih mjesta za promociju proizvoda i usluga, ali i stvaranje konkretnih poslovnih prilika sa dugoročnim efektima za privredu Bosne i Hercegovine i regiona.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.