2.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Oboreni rekordi na “Black friday” u internet kupovini u Americi

    Oboreni rekordi na “Black friday” u internet kupovini u Americi

    Internet kupovina na “Black friday” dosegla je najviši nivo od devet milijardi dolara za vrijeme pandemije COVID-19 obzirom da su se američki potrošači okrenuli internet kupovini, javlja Anadolu Agency (AA).

    - Reklama -

    Za razliku od prethodnih godina kada su Amerikanci par sati nakon Dana zahvalnosti preplavljivali prodavnice, ove godine odlučili su se da kupuju preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.

    Tokom “Black friday”, američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara u minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analytics. Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine. Trošenje potrošača na “Black friday” ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu.

    - Reklama -

    Prema podacima Adobe Analyticsa uprkos rekordima, ovogodišnji “Black friday” postao je drugi najveći dan online potrošnje u istoriji SAD-a, iza “Cyber ​​ponedjeljka” prošle godine.

    Procjenjuje da će “Cyber ponedjeljak” ove godine postati dan najveće online potrošnje u istoriji.

    Tokom Dana zahvalnosti, u četvrtak, potrošnja putem interneta porasla je za 21,4 posto na rekordnih 5,1 milijarde dolara

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Internet kupovina na “Black friday” dosegla je najviši nivo od devet milijardi dolara za vrijeme pandemije COVID-19 obzirom da su se američki potrošači okrenuli internet kupovini, javlja Anadolu Agency (AA).

    - Reklama -

    Za razliku od prethodnih godina kada su Amerikanci par sati nakon Dana zahvalnosti preplavljivali prodavnice, ove godine odlučili su se da kupuju preko računara i telefona, kako bi iskoristili rasprodaje i popuste.

    Tokom “Black friday”, američki potrošači trošili su 6,3 miliona dolara u minuti kupujući preko interneta, odnosno 27,5 dolara po osobi u prosjeku, pokazuju podaci Adobe Analytics. Potrošnja na pametne telefone porasla je za 25,3 posto u odnosu na prošlu godinu i dostigla 3,6 milijardi dolara, budući da pametni telefoni predstavljaju 40 posto cjelokupne e-trgovine. Trošenje potrošača na “Black friday” ove godine poraslo je za 21,6 posto u odnosu na prošlu godinu.

    - Reklama -

    Prema podacima Adobe Analyticsa uprkos rekordima, ovogodišnji “Black friday” postao je drugi najveći dan online potrošnje u istoriji SAD-a, iza “Cyber ​​ponedjeljka” prošle godine.

    Procjenjuje da će “Cyber ponedjeljak” ove godine postati dan najveće online potrošnje u istoriji.

    Tokom Dana zahvalnosti, u četvrtak, potrošnja putem interneta porasla je za 21,4 posto na rekordnih 5,1 milijarde dolara

    Zenica
    scattered clouds
    2.5 ° C
    2.5 °
    2.5 °
    95 %
    2.2kmh
    35 %
    uto
    12 °
    sri
    9 °
    čet
    14 °
    pet
    9 °
    sub
    2 °