Prvi put u trinaest godina, od kada konsultantska kuća Boston Consulting Group sprovodi istraživanje najinovativnijih kompanija, došlo je do promjene na vrhu ljestvice.
Apple, koji je na vrhu liste već 13 godina, predao je titulu Googleu i pao na treće mjesto. Druga najinovativnija kompanija sada je Amazon.
Ljestvicu od pet najinovativnijih kompanija zaokružuju Microsoft i Samsung.
Iako devet od deset najinovativnijih kompanija u istraživanju čine tehnološke kompanije, tradicionalne kompanije i dalje zauzimaju više od polovine rang liste 50 najinovativnijih kompanija.
Među tradicionalnim industrijama Adidas je proglašen najinovativnijim, a u ovogodišnjem istraživanju napredovao je čak dvadeset i pet mjesta, dostigavši deseto mjesto i istovremeno postao najinovativnija kompanija u Evropi. Adidas je dokazao da se brzo prilagođava novim poslovnim orijentacijama vlastitim inovacijama koje zadovoljavaju i potrošače i okolinu.
Istraživanje Boston Consulting grupe pokazuje rastuću važnost digitalne tehnologije, koja je i dalje glavni i najveći trend za inovatore.
“Očigledno je da kompanije koje nisu posvećene digitalnim inovacijama zaostaju”, rekla je Melanie Seier Larsen, partner i izvršni direktor u Boston Consulting Group.
Boston Consulting Group sprovodi istraživanja među inovacijskim liderima u trinaest zemalja i industrija od 2004. godine i u njima osvjetljava stanje inovacija i inovativnosti u kompanijama. U 2018. godini provedeno je istraživanje među 2.500 vodećih kompanija sa prihodima većim od 10 miliona dolara, prenosi Bankar.me.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.