-4.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Najavljen prvi svjetski pokret o etičkom kodeksu influencera

    Najavljen prvi svjetski pokret o etičkom kodeksu influencera

    Iz Hrvatske kreće prvi svjetski pokret – The Good Influence Movement (GIM) koji želi okupiti, educirati i certificirati influencere za odgovorno društveno djelovanje i pozitivan društveni utjecaj, najavile su to u srijedu Marina Orsag i Tamara Puhovski, njegove pokretačice.

    - Reklama -

    The Good Influence Movement je globalna inicijativa o etičkom kodeksu influencera koju je pokrenula komičarka Marina Orsag, a koncept detaljno razradio i provodi Impact House čija je direktorica Tamara Puhovski, uz podršku Veleposlanstva Francuske Republike u Republici Hrvatskoj.

    U priopćenju je istaknuto kako The Good Influence Movement želi motivirati i obvezati influencere da se posvete odgovornom društvenom djelovanju i pozitivnom društvenom utjecaju kroz proces certificiranja. Taj proces će uključivati edukaciju u područjima psihologije, sociologije, etike i javne komunikacije, proces izrade prve Etičke povelje influencera/ica te skupinu stručnjaka koja može pružiti podršku, interpretaciju te dodijeliti ili oduzeti certifikat influencerima.

    - Reklama -

    Veliki utjecaj na ljude

    – Utjecaj raznih influencera/ica na ljude i društvo poprilično je velik. Nažalost, iz raznih razloga, ti isti influenceri/ice, kao i ja sama, ponekad ne paze dovoljno na društvenu odgovornost svojih objava i zato sam došla na ideju kako bi bilo super kada bi postojala neka organizacija koja bi educirala influencere/ice o društvenoj odgovornosti, toleranciji, jednakosti, medijskoj pismenosti i svemu onome što naš život čini boljim, a sve kako bi njihove/naše objave postale kvalitetnije i društveno odgovornije – istaknula je Orsag.

    Orsag je najavila da krajem rujna očekuju prvu GIM konferencija te da im se već javljaju prvi hrvatski, regionalni i strani influenceri koji žele sudjelovati, a Puhovski je dodala kako će 31. augusta u Zagrebu organizirati okrugli stol i predstavljanje Etičkog kodeksa influencera/ica.

    Je li to nova struka?

    – Možemo i moramo raspravljati o tome je li influencerstvo nova struka. Ono što ne možemo raspravljati je da svaka pozicija moći mora biti uparena s razumijevanjem i poštivanjem odgovornosti koju ta moć nalaže – istaknula je Puhovski.

    Ustvrdila je i da se u u svijetu – u kojem se 82% kupaca oslanja na preporuke influencera, a povrat na 1$ uložen u influencere se procjenjuje na 5.78$ te u svijetu u kojem Svjetska zdravstvena organizacija uvodi novi pojam – ”infodemija” ili prekomjerna količina informacija o nekom problemu, koja otežava pronalaženje rješenja – ne može ignorirati društvenu moć influencera.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Iz Hrvatske kreće prvi svjetski pokret – The Good Influence Movement (GIM) koji želi okupiti, educirati i certificirati influencere za odgovorno društveno djelovanje i pozitivan društveni utjecaj, najavile su to u srijedu Marina Orsag i Tamara Puhovski, njegove pokretačice.

    - Reklama -

    The Good Influence Movement je globalna inicijativa o etičkom kodeksu influencera koju je pokrenula komičarka Marina Orsag, a koncept detaljno razradio i provodi Impact House čija je direktorica Tamara Puhovski, uz podršku Veleposlanstva Francuske Republike u Republici Hrvatskoj.

    U priopćenju je istaknuto kako The Good Influence Movement želi motivirati i obvezati influencere da se posvete odgovornom društvenom djelovanju i pozitivnom društvenom utjecaju kroz proces certificiranja. Taj proces će uključivati edukaciju u područjima psihologije, sociologije, etike i javne komunikacije, proces izrade prve Etičke povelje influencera/ica te skupinu stručnjaka koja može pružiti podršku, interpretaciju te dodijeliti ili oduzeti certifikat influencerima.

    - Reklama -

    Veliki utjecaj na ljude

    – Utjecaj raznih influencera/ica na ljude i društvo poprilično je velik. Nažalost, iz raznih razloga, ti isti influenceri/ice, kao i ja sama, ponekad ne paze dovoljno na društvenu odgovornost svojih objava i zato sam došla na ideju kako bi bilo super kada bi postojala neka organizacija koja bi educirala influencere/ice o društvenoj odgovornosti, toleranciji, jednakosti, medijskoj pismenosti i svemu onome što naš život čini boljim, a sve kako bi njihove/naše objave postale kvalitetnije i društveno odgovornije – istaknula je Orsag.

    Orsag je najavila da krajem rujna očekuju prvu GIM konferencija te da im se već javljaju prvi hrvatski, regionalni i strani influenceri koji žele sudjelovati, a Puhovski je dodala kako će 31. augusta u Zagrebu organizirati okrugli stol i predstavljanje Etičkog kodeksa influencera/ica.

    Je li to nova struka?

    – Možemo i moramo raspravljati o tome je li influencerstvo nova struka. Ono što ne možemo raspravljati je da svaka pozicija moći mora biti uparena s razumijevanjem i poštivanjem odgovornosti koju ta moć nalaže – istaknula je Puhovski.

    Ustvrdila je i da se u u svijetu – u kojem se 82% kupaca oslanja na preporuke influencera, a povrat na 1$ uložen u influencere se procjenjuje na 5.78$ te u svijetu u kojem Svjetska zdravstvena organizacija uvodi novi pojam – ”infodemija” ili prekomjerna količina informacija o nekom problemu, koja otežava pronalaženje rješenja – ne može ignorirati društvenu moć influencera.

    Zenica
    clear sky
    -4.6 ° C
    -4.6 °
    -4.6 °
    82 %
    2.1kmh
    4 %
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    11 °
    sri
    9 °
    čet
    13 °