10.1 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima

    Ministarstvo obrazovanja ZDK radi na novim školskim kurikulumima

    S ciljem postizanja što kvalitetnijeg obrazovanja nadležno ministarstvo Zeničko-dobojskog kantona izradilo je 45 nacrta predmetnih kurikuluma za što su dobili i pohvale od Organizacije za evropsku sigurnost i saradnju (OSCE).

    - Reklama -

    Izrada kvalitetnog kurikuluma za osnovne škole i gimnazije od velikog je značaja za ishode učenja, ali i kvalitet postignutog znanja tokom školovanja. Ministarstvo obrazovanja Zeničko-dobojskog kantona i Pedagoški zavod u Zenici proteklih mjeseci radili su na projektu “Kvalitetno obrazovanje kroz kurikularnu reformu” koja obuhvata izradu nastavnih planova i programa definiranih ishodima učenja i njihovog prezentiranja za javnu raspravu.

    Sve navedeno u vidu čestitke navedenim ustanovama u Zeničko-dobojskom kantonu uputila je i Misija OSCE-a te se navodi da je sjajno vidjeti da odlučnost i kontinuirani rad vode do izrade 45 nacrta, ali i da će nastaviti raditi zajednički na osiguranju inkluzivnog i kvalitetnog obrazovanja za svu djecu.

    - Reklama -

    Projekt “Kvalitetno obrazovanje kroz kuriularnu reformu” se implementira s ciljem unapređenja kvaliteta i inkluzivnosti obrazovanja kroz razvoj predmetnih kurikuluma. Izradu predmetnih kurikuluma vrši stručni tim koji broji 36 članova, a formirana je 21 predmetna radna grupa za izradu nacrta predmetnih kurikuluma u devet obrazovnih područja. U okviru 21 predmetne radne grupe bilo je angažirano 150 obrazovnih profesionalaca, od čega je 137 odabrano na osnovu javnog poziva MONKS-a.

    – Članovi Stručnog tima su u periodu od novembra 2020. do januara 2021. godine prošli metodološku obuku za izradu kurikuluma baziranog na ishodima učenja, obuku za analizu postojećih nastavnih planova i programa u ZDK-u, obuku o primjeni platforme za kurikulum, obuku o elementima savremenog kurikuluma te pristupili izradi operativnog plana djelovanja. Nakon obuka otpočelo se sa aktivnostima na razvoju nacrta predmetnih kurikuluma, a do 12. jula ove godine urađeno je 45 nacrta predmetnih kurikuluma – izjavio je ministar obrazovanja Spahija Kozlić te dodao da je ZDK najveće do sada postigao u pogledu kurikuluma obrazovanja što im je vjetar u leđa za dalji rad.

    Do 17. septembra traje i javna rasprava o nacrtima predmetnih kurikuluma, čiji je cilj informiranje stručne, naučne i šire javnosti o dosadašnjim projektnim aktivnostima i prikupljanje povratnih informacija od nastavnika iz redovnih osnovnih škola i gimnazija sa područja ZDK-a u svrhu poboljšanja nacrta predmetnih kurikuluma.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    S ciljem postizanja što kvalitetnijeg obrazovanja nadležno ministarstvo Zeničko-dobojskog kantona izradilo je 45 nacrta predmetnih kurikuluma za što su dobili i pohvale od Organizacije za evropsku sigurnost i saradnju (OSCE).

    - Reklama -

    Izrada kvalitetnog kurikuluma za osnovne škole i gimnazije od velikog je značaja za ishode učenja, ali i kvalitet postignutog znanja tokom školovanja. Ministarstvo obrazovanja Zeničko-dobojskog kantona i Pedagoški zavod u Zenici proteklih mjeseci radili su na projektu “Kvalitetno obrazovanje kroz kurikularnu reformu” koja obuhvata izradu nastavnih planova i programa definiranih ishodima učenja i njihovog prezentiranja za javnu raspravu.

    Sve navedeno u vidu čestitke navedenim ustanovama u Zeničko-dobojskom kantonu uputila je i Misija OSCE-a te se navodi da je sjajno vidjeti da odlučnost i kontinuirani rad vode do izrade 45 nacrta, ali i da će nastaviti raditi zajednički na osiguranju inkluzivnog i kvalitetnog obrazovanja za svu djecu.

    - Reklama -

    Projekt “Kvalitetno obrazovanje kroz kuriularnu reformu” se implementira s ciljem unapređenja kvaliteta i inkluzivnosti obrazovanja kroz razvoj predmetnih kurikuluma. Izradu predmetnih kurikuluma vrši stručni tim koji broji 36 članova, a formirana je 21 predmetna radna grupa za izradu nacrta predmetnih kurikuluma u devet obrazovnih područja. U okviru 21 predmetne radne grupe bilo je angažirano 150 obrazovnih profesionalaca, od čega je 137 odabrano na osnovu javnog poziva MONKS-a.

    – Članovi Stručnog tima su u periodu od novembra 2020. do januara 2021. godine prošli metodološku obuku za izradu kurikuluma baziranog na ishodima učenja, obuku za analizu postojećih nastavnih planova i programa u ZDK-u, obuku o primjeni platforme za kurikulum, obuku o elementima savremenog kurikuluma te pristupili izradi operativnog plana djelovanja. Nakon obuka otpočelo se sa aktivnostima na razvoju nacrta predmetnih kurikuluma, a do 12. jula ove godine urađeno je 45 nacrta predmetnih kurikuluma – izjavio je ministar obrazovanja Spahija Kozlić te dodao da je ZDK najveće do sada postigao u pogledu kurikuluma obrazovanja što im je vjetar u leđa za dalji rad.

    Do 17. septembra traje i javna rasprava o nacrtima predmetnih kurikuluma, čiji je cilj informiranje stručne, naučne i šire javnosti o dosadašnjim projektnim aktivnostima i prikupljanje povratnih informacija od nastavnika iz redovnih osnovnih škola i gimnazija sa područja ZDK-a u svrhu poboljšanja nacrta predmetnih kurikuluma.

    Zenica
    clear sky
    10.1 ° C
    10.1 °
    10.1 °
    89 %
    1.7kmh
    2 %
    uto
    12 °
    sri
    10 °
    čet
    13 °
    pet
    9 °
    sub
    2 °