Njemačka automobilska kompanija Daimler AG suočavala se s velikim promjenama tokom restrukturiranja. Naime, s jedne strane, grupa će se ove godine podijeliti u dvije nove, nezavisne firme: Mercedes-Benz za automobile i kombije te Daimler Truck za kamione i autobuse.
Proizvođač automobila, s druge strane, želi da postane klimatski neutralan prije 2039. godine i mora da svoju proizvodnju potpuno pretvori u elektromobilnost. Međutim, da bi mogao finansijski podnijeti velika ulaganja, Daimleru slijedi stroga štednja i to će imati dalekosežne posljedice na zaposlene Grupe.
Samo u šest njemačkih tvornica postoji rizik od 20.000 otpuštanja radnika. Direktor Daimlera Ola Källenius prošle je godine objavio program otpremnina koji je, prema tvrdnjama kompanije, dobrovoljan.
Inženjer u ranim 40-ima koji je u firmi došao nakon završetka studija može se nadati otpremnini do 400.000 eura, a ponuda za odlazak već je prihvatila više od 3.500 zaposlenika, saznaje Business Insider. Portparol firme ukazuju na to da ovaj broj ne uključuje zaposlene koji su napustili Daimler u djelimičnoj penziji ili su otišli u penziju. Inače bi broj bio znatno veći, rekao je portparol.
Nisu svi oduševljeni programom otpremnina.
– Ne želimo otpremnine – rekao je da su njemački mediji zaposleni u Untertürkheimu, koji bi radije vidio novac uložen u daljnji razvoj. Posao trenutno ide dobro. Odlazak nekih kolega bi zato napravio “rupe”.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.