Uprkos tome što odmor u Budvi nije bio jeftiniji u proteklih deceniju i po, gostiju je desetak puta manje nego lani, na plažama praktično nema gužvi ni vikendom, ima dovoljno parking mjesta, pa svi koji odmaraju kažu da je to pravi doživljaj.
Borba za svakoga gosta, praćena nezapamćeno niskim cijenama, kako bi se spasilo šta se spasiti može – tako bi mogla da glasi ovogodišnja parola budvanskih hotelijera.
Namjera je – na svaki način animirati što više turista iz regiona i evropskih država da dođu na odmor uprkos situaciju sa pandemijom koronavirusa, ali i želja da ovogodišnju sezonu koliko-toliko spase i domaći gosti.
Najveća državna hotelska kompanija – Hotelska grupa “Budvanska rivijera“ i najveća privatna hotelska kompanija u Crnoj Gori – “Montenegro stars hotels group“ pokušavaju da i za trećinu nižim cijenama, izuzetno povoljnim paket -aranžmanima i raznim drugim povoljnostima oko plaćanja, privuku na odmor što više turista.
Ishod sezone niko ne može da prognozira, jer se iz dana u dan usljed razbuktale pandemije, pogotovo u državama regiona, mijenjaju odluke vlasti i preduzimaju mjere za suzbijanje širenja virusa, ali je jedno sigurno – odmor u Budvi za proteklih deceniju i po nikada nije bio jefitniji.
Uprkos tome, činjenica je da je gostiju najmanje deset puta manje nego u istom periodu prošle godine, da na plažama praktično nema gužvi ni vikendom, da ima dovoljno parking mjesta, pa svi koji odmaraju u Budvi kažu da je to zaista pravi doživljaj, u odnosu na ranije godine.
Napuniti gotovo 17 hiljada ležaja u 129 hotela na Budvanskoj rivijeri, veliki je izazov. Promotivne akcije praktično su preplavile društvene mreže, s ciljem da se animira što više turista.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.