-6.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Kompanija Violeta iz BiH postaje regionalni lider

    Kompanija Violeta iz BiH postaje regionalni lider

    Kompanija Violeta postaje regionalni lider u sve većem broju segmenata tržišta.

    - Reklama -

    Prema novim informacijama, Violeta je lani stekla znata udio u Sloveniji kada je riječ o proizvodima za pranje rublja i suđa, čime je zadala glavobolju međunarodnim igračima kao što su “Procter & Gamble” i “Henkel”, piše BiznisInfo.

    Naime, prema izvještaju najveće svjetske kuće za istraživanje tržišta, Euromonitor, Violeta je prošle godine povećala svoj udio u Sloveniji u tržišnom segmentu “sredstva za pranje rublja”.

    - Reklama -

    Lider na slovenskom tržištu je “Procter & Gamble” sa svojim brendovima kao što su Ariel, Lenor i Dash.

    Henkel je drugi, a njegovi najjači aduti su brendovi Persil, Perwoll, Silan i Rex. No, Violeta, ali i hrvatska Saponia, polako mijenjaju tu sliku.

    “Violeta i Saponia imale su izvanredne rezultate protiv vodećih brendova i stekle su znatan tržišni udio u 2017. Njihov uspjeh se pripisuje bliskosti potrošača sa lokalnim / regionalnim brendovima”, navodi se u izvještaju koji je objavljen ovog mjeseca.

    Dalje se dodaje da su, “za razliku od vodećih igrača, Violeta i Saponia povećale svoje tržišne udjele u 2017.”

    “Obje kompanije su pustile u prodaju nove proizvode i dostigle značajnu prodaju svojih brendova Teta Violeta, Faks, Nila i Ornel”, stoji u izvještaju.

    Violeta se spominje i u drugom izvještaju Euromonitora koji je objavljen također ovog mjeseca, a koji se tiče proizvoda za pranje posuđa.

    Lider u ovom segmentu je Henkel, zahvaljujući globalnim brendovima kao što su Somat i Pril. Drugi je Procter & Gamble koji se nadmeće za tržišni udio sa Reckitt Benckiser Adriaticom. No, i u ovom izvještaju se ističe napredak koji je ostvarila Violeta.

    “Dok je većina sudionika u ovom segmentu tržišta povećala prodaju i udjele u 2017. godini, najznačajnije marketinške strategije imale su Violeta i Saponia. Ovi regionalni igrači uveli su nove proizvode u nekoliko kategorija za pranje suđa”, navodi se u izvještaju Euromonitora.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kompanija Violeta postaje regionalni lider u sve većem broju segmenata tržišta.

    - Reklama -

    Prema novim informacijama, Violeta je lani stekla znata udio u Sloveniji kada je riječ o proizvodima za pranje rublja i suđa, čime je zadala glavobolju međunarodnim igračima kao što su “Procter & Gamble” i “Henkel”, piše BiznisInfo.

    Naime, prema izvještaju najveće svjetske kuće za istraživanje tržišta, Euromonitor, Violeta je prošle godine povećala svoj udio u Sloveniji u tržišnom segmentu “sredstva za pranje rublja”.

    - Reklama -

    Lider na slovenskom tržištu je “Procter & Gamble” sa svojim brendovima kao što su Ariel, Lenor i Dash.

    Henkel je drugi, a njegovi najjači aduti su brendovi Persil, Perwoll, Silan i Rex. No, Violeta, ali i hrvatska Saponia, polako mijenjaju tu sliku.

    “Violeta i Saponia imale su izvanredne rezultate protiv vodećih brendova i stekle su znatan tržišni udio u 2017. Njihov uspjeh se pripisuje bliskosti potrošača sa lokalnim / regionalnim brendovima”, navodi se u izvještaju koji je objavljen ovog mjeseca.

    Dalje se dodaje da su, “za razliku od vodećih igrača, Violeta i Saponia povećale svoje tržišne udjele u 2017.”

    “Obje kompanije su pustile u prodaju nove proizvode i dostigle značajnu prodaju svojih brendova Teta Violeta, Faks, Nila i Ornel”, stoji u izvještaju.

    Violeta se spominje i u drugom izvještaju Euromonitora koji je objavljen također ovog mjeseca, a koji se tiče proizvoda za pranje posuđa.

    Lider u ovom segmentu je Henkel, zahvaljujući globalnim brendovima kao što su Somat i Pril. Drugi je Procter & Gamble koji se nadmeće za tržišni udio sa Reckitt Benckiser Adriaticom. No, i u ovom izvještaju se ističe napredak koji je ostvarila Violeta.

    “Dok je većina sudionika u ovom segmentu tržišta povećala prodaju i udjele u 2017. godini, najznačajnije marketinške strategije imale su Violeta i Saponia. Ovi regionalni igrači uveli su nove proizvode u nekoliko kategorija za pranje suđa”, navodi se u izvještaju Euromonitora.

    Zenica
    scattered clouds
    -6.5 ° C
    -6.5 °
    -6.5 °
    93 %
    1.5kmh
    28 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    8 °