-4.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Kina predstavila najbrže kopneno vozilo na planeti, voz koji ide 600 kilometara na sat

    Kina predstavila najbrže kopneno vozilo na planeti, voz koji ide 600 kilometara na sat

    Kina je predstavila voz koji je u stanju da dostigne maksimalnu brzinu od 600 kilometara na sat, javili su državni mediji. Maksimalna brzina učinila bi voz, koji je Kina sama razvila i proizvela u gradu Qingdao, najbržim kopnenim vozilom na planeti.

    - Reklama -

    Koristeći elektromagnetsku silu, maglev (magnetno- levitacijski) voz “levitira” iznad pruge bez ikakvog kontakta između kompozicije i šina.

    Kina je koristila tu tehnologiju skoro dvije decenije u veoma ograničenom obimu. Šangaj ima kratku maglev liniju od jednog od njegovih aerodroma do grada.

    Iako još nema međugradskih ili međupokrajinskih maglev linija u Kini, današnja objava mogla bi se pokazati dobrom za korištenje većih brzina, a neki gradovi kao što su Šangaj i Chengdu započeli su da provode istraživanja.

    Brzinom od 600 kilometara na sat, putovanje vozom između Pekinga i Šangaja,duže od 1.000 kilometara, trajalo bi svega dva i po sata.

    Poređenja radi, putovanje avionom na toj dužini trajalo bi tri sata, a vozom velike brzine pet i po sati.

    Zemlje od Japana do Njemačke također nastoje izgraditi maglev željezničke mreže, i pored visokih troškova i njihove inkompatibilnosti s infrastrukturom postojećih mreža koje ostaju glavne prepreke za njihov brzi razvoj, prenosi Reuters.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kina je predstavila voz koji je u stanju da dostigne maksimalnu brzinu od 600 kilometara na sat, javili su državni mediji. Maksimalna brzina učinila bi voz, koji je Kina sama razvila i proizvela u gradu Qingdao, najbržim kopnenim vozilom na planeti.

    - Reklama -

    Koristeći elektromagnetsku silu, maglev (magnetno- levitacijski) voz “levitira” iznad pruge bez ikakvog kontakta između kompozicije i šina.

    Kina je koristila tu tehnologiju skoro dvije decenije u veoma ograničenom obimu. Šangaj ima kratku maglev liniju od jednog od njegovih aerodroma do grada.

    Iako još nema međugradskih ili međupokrajinskih maglev linija u Kini, današnja objava mogla bi se pokazati dobrom za korištenje većih brzina, a neki gradovi kao što su Šangaj i Chengdu započeli su da provode istraživanja.

    Brzinom od 600 kilometara na sat, putovanje vozom između Pekinga i Šangaja,duže od 1.000 kilometara, trajalo bi svega dva i po sata.

    Poređenja radi, putovanje avionom na toj dužini trajalo bi tri sata, a vozom velike brzine pet i po sati.

    Zemlje od Japana do Njemačke također nastoje izgraditi maglev željezničke mreže, i pored visokih troškova i njihove inkompatibilnosti s infrastrukturom postojećih mreža koje ostaju glavne prepreke za njihov brzi razvoj, prenosi Reuters.

    IzvorFENA
    Zenica
    clear sky
    -4.6 ° C
    -4.6 °
    -4.6 °
    82 %
    2.1kmh
    4 %
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    11 °
    sri
    9 °
    čet
    13 °