-6.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Intenzivni radovi na gradilištu Koridora Vc kod Zenice

    Intenzivni radovi na gradilištu Koridora Vc kod Zenice

    Radovi na izgradnji autoputa Vc odvijaju se uprkos brojnim poteškoćama u zemlji.

    - Reklama -

    Aktivno je na radilištima na jugu i sjeveru zemlje. Ovih dana radi se na izgradnji 61 kilometra moderne autoceste. Gradilište u dužini od 50 kilometara od Zenice prema sjeveru, jedno je od najaktivnijih.

    Poddionica Poprikuše – Nemila, koja je dio dionice od Doboj Juga do sjevera Zenice, dužine 5,5 kilometara, karakteristična je po tome što je gotovo sva sadržana u objektima. Najveći izazov pred radnicima je tunel Golubinja, najduži na Koridoru 5c. Samo jedna cijev je dužine oko 3600 metara.

    - Reklama -

    Na najdužoj dionici Medakovo – Ozimice Koridora 5c, 21 kilometarska trasa položena ravničarski, sa sobom donosi drugačije izazove: regulacija vode te izgradnja tunela.

    Na dionici Putnikovo brdo – Medakovo također radno. Tunel Putnikovo brdo 2 – Medakovo dionica je budućeg koridora 5c dužine 8,5 km. Da bi sve bilo završeno do predviđenog roka 2025.godine, ovdje je svakodnevno angažovano oko 300 radnika.

    Prema najavi Autocesta Federacije BiH, naredni mjesec radovi bi trebali početi i na posljednjoj dionici od Maglaja do Žepča, dužine 12 kilometara (Ozimice – Poprikuše) čime će u izgradnji biti kompletna sjeverna saobraćajnica. Ona će po svojoj izgradnji predstavljati saobraćajnu žilu kucavicu zemlje.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Radovi na izgradnji autoputa Vc odvijaju se uprkos brojnim poteškoćama u zemlji.

    - Reklama -

    Aktivno je na radilištima na jugu i sjeveru zemlje. Ovih dana radi se na izgradnji 61 kilometra moderne autoceste. Gradilište u dužini od 50 kilometara od Zenice prema sjeveru, jedno je od najaktivnijih.

    Poddionica Poprikuše – Nemila, koja je dio dionice od Doboj Juga do sjevera Zenice, dužine 5,5 kilometara, karakteristična je po tome što je gotovo sva sadržana u objektima. Najveći izazov pred radnicima je tunel Golubinja, najduži na Koridoru 5c. Samo jedna cijev je dužine oko 3600 metara.

    - Reklama -

    Na najdužoj dionici Medakovo – Ozimice Koridora 5c, 21 kilometarska trasa položena ravničarski, sa sobom donosi drugačije izazove: regulacija vode te izgradnja tunela.

    Na dionici Putnikovo brdo – Medakovo također radno. Tunel Putnikovo brdo 2 – Medakovo dionica je budućeg koridora 5c dužine 8,5 km. Da bi sve bilo završeno do predviđenog roka 2025.godine, ovdje je svakodnevno angažovano oko 300 radnika.

    Prema najavi Autocesta Federacije BiH, naredni mjesec radovi bi trebali početi i na posljednjoj dionici od Maglaja do Žepča, dužine 12 kilometara (Ozimice – Poprikuše) čime će u izgradnji biti kompletna sjeverna saobraćajnica. Ona će po svojoj izgradnji predstavljati saobraćajnu žilu kucavicu zemlje.

    IzvorBHRT
    Zenica
    scattered clouds
    -6.5 ° C
    -6.5 °
    -6.5 °
    93 %
    1.5kmh
    28 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    8 °