Iz hrvatskih trgovačkih lanaca nisu željeli komentarisati današnji bojkot trgovina, no tvrde kako se uprkos izazovnom poslovnom okruženju trude prilagoditi potrebama i mogućnostima kupaca kontinuiranim akcijama.
Iz trgovačkog lanca Studenac su kazali kako trenutno ne žele komentarisati situaciju, a o sljedećim koracima će odlučiti kada budu u mogućnosti donijeti konkretne zaključke.
No, ističu kako razumiju zabrinutost potrošača zbog trenutne ekonomske situacije, koja je, kako opisuju “složena i zahtjeva promišljanje iz više perspektiva”.
Inflacija je, kažu, prisutna u gotovo svim dijelovima svakodnevnog života i čitavom opskrbnom lancu, koji funkcionira kao međusobno povezani ekosistem.
“Istovremeno, s obzirom na činjenicu da su trgovci jedini u tom ekosistemu u neposrednom i svakodnevnom kontaktu s kupcima, shvatamo da su upravo zbog te pozicije njihova očekivanja i zabrinutosti najviše usmjereni upravo prema nama – trgovcima”, odgovorili su iz Studenca na Hinin upit.
Napominju kako se uprkos izazovnom poslovnom okruženju trude prilagoditi potrebama i mogućnostima kupaca kroz kontinuirane promocije i programe vjernosti. Tako i danas, kao i obično, provode sve redovite i ranije planirane aktivnosti.
“Smatramo da je važno osigurati uslove u kojima svi učesnici opskrbnog lanca mogu održivo poslovati, dok su ključni proizvodi uvijek dostupni potrošačima. Zato smo otvoreni za dijalog s važnim dionicima koji bi rezultirao dugoročnim rješenjima i pozitivno utjecao na sve, uključujući naše kupce”, poručili su iz Studenca.
U Kauflandu su kazali kako njihove poslovnice uredno posluju te nemaju daljnjih komentara na sami bojkot.
“Svjesni izazova s kojima se građani suočavaju, kontinuiranim akcijama nastojimo što više izaći ususret kupcima”, istaknuli su iz Kauflanda navodeći kako ove sedmice primjerice nude više od 1.800 artikala na akciji, uključujući i neke artikle koji su pod vladinim mjerama, a koje trenutno nude i po cijenama nižima od propisanih.
“Kaufland će nastaviti poštivati mjere vlade Republike Hrvatske i ulagati sve napore kako bi ostao pouzdan partner u svakodnevnoj kupovini uz širok asortiman proizvoda koji zadovoljavaju različite potrebe potrošača te najbolji omjer cijene i kvalitete”, rekli su iz tog trgovačkog lanca.
Iz Lidla Hrvatska su na Hinih upit odgovorili kako nemaju komentar, a iz Spara Hrvatska i Konzuma nisu odgovorili na upit.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.