2.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Facebook uvodi novo pravilo za dijeljenje članaka sa portala

    Facebook uvodi novo pravilo za dijeljenje članaka sa portala

    Prije dijeljenja linka na neki članak korisnici će morati odgovoriti na Facebook-ov upit.

    - Reklama -

    Facebook je putem Twittera obavijestio korisnike da kreću isprobavati novi podsjetnik koji će ljude pitati žele li podijeliti članak koji još nisu otvorili, piše Verge.

    Naime, korisnicima će prije dijeljenja nekog linka “iskočiti” poruka koja će ih podsjetiti da članak pročitaju prije nego što ga podijele. Ipak, čak i ako ne žele svejedno će ga moći objaviti. Glasnogovornik Facebooka je naglasio da će dodatak doći do sveukupno šest posto korisnika koji Facebook pokreću na Androidu.

    - Reklama -

    – Danas krećemo s testiranjem novog načina promoviranja informiranog dijeljenja novinskih članaka. Ako objavljujete članak koji niste pročitali, pokušat ćemo vas ohrabriti da ga ipak otvorite prije nego što ga podijelite s drugima – stoji u objavi.

    Podsjetnik je manji od onog kojeg koristi Twitter koji je tom opcijom razljutio velik broj korisnika koji su članak pročitali negdje drugo, a samo su htjeli podijeliti poveznicu sa drugog portala.

    Iz Facebooka kažu da će poruka pokušati pomoći korisnicima da se informišu o stvarima koje dijele. Radi se o još jednom od nastojanja spriječavanja širenja dezinformacija, problemom s kojim se Facebook suočava već godinama. Kao što poruka upozorava, ne otvaranje članka dovest će do “propuštanja ključnih činjenica”, s obzirom da naslovi vrlo često pričaju samo dio priče.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Prije dijeljenja linka na neki članak korisnici će morati odgovoriti na Facebook-ov upit.

    - Reklama -

    Facebook je putem Twittera obavijestio korisnike da kreću isprobavati novi podsjetnik koji će ljude pitati žele li podijeliti članak koji još nisu otvorili, piše Verge.

    Naime, korisnicima će prije dijeljenja nekog linka “iskočiti” poruka koja će ih podsjetiti da članak pročitaju prije nego što ga podijele. Ipak, čak i ako ne žele svejedno će ga moći objaviti. Glasnogovornik Facebooka je naglasio da će dodatak doći do sveukupno šest posto korisnika koji Facebook pokreću na Androidu.

    - Reklama -

    – Danas krećemo s testiranjem novog načina promoviranja informiranog dijeljenja novinskih članaka. Ako objavljujete članak koji niste pročitali, pokušat ćemo vas ohrabriti da ga ipak otvorite prije nego što ga podijelite s drugima – stoji u objavi.

    Podsjetnik je manji od onog kojeg koristi Twitter koji je tom opcijom razljutio velik broj korisnika koji su članak pročitali negdje drugo, a samo su htjeli podijeliti poveznicu sa drugog portala.

    Iz Facebooka kažu da će poruka pokušati pomoći korisnicima da se informišu o stvarima koje dijele. Radi se o još jednom od nastojanja spriječavanja širenja dezinformacija, problemom s kojim se Facebook suočava već godinama. Kao što poruka upozorava, ne otvaranje članka dovest će do “propuštanja ključnih činjenica”, s obzirom da naslovi vrlo često pričaju samo dio priče.

    IzvorN1
    Zenica
    scattered clouds
    2.5 ° C
    2.5 °
    2.5 °
    95 %
    2.2kmh
    35 %
    uto
    12 °
    sri
    9 °
    čet
    14 °
    pet
    9 °
    sub
    2 °