Facebook je najavio planove za lansiranje novih audio alata i opcija kao jedan vid iskoraka u odnosu na svoje konkurente kao što su Twitter i Clubhouse.
Mark Zuckerberg objavio je to u intervjuu s Casey Newton, bivšim tehnološkim izvještavaocem za Verge koji sada vodi vlastiti novinski list, rekavši da je mreža društvenih medija u narednim mjesecima imala planove za pokretanje novih opcija, uključujući audio klipove u kratkom obliku pod nazivom “Soundbites” , kao i audio sobe koje se dešavaju uživo.
Izvršni direktor rekao je da će uskoro biti način da korisnici otkriju i puštaju podcaste i na Facebooku.
Nove opcije mnogo podsjećaju na “Clubhouse”, audio aplikaciju koja je znatno narasla otkako je pokrenuta prije samo godinu dana. Platforma, koja funkcioniše na principu pozivnica, omogućuje korisnicima da podešavaju audio sobe kako i na koji način bi slušali razgovore, nešto kao audio konferencija.
Brzi rast aplikacije pokazao je potencijal usluga audio chata, posebno jer su ljudi ostajali kod kuće tijekom pandemije koronavirusa.
– Audio kao medij omogućuje dužu i lakšu komunikaciju. Možete ulaziti u razne teme i priče koje su iskreno puno teže ostvarive preko drugih medija, a zvuk je puno pristupačniji jer možete raditi više stvari u isto vrijeme dok pričate sa nekim – izjavio je Zuckerberg.
Opciju koju je pokrenuo Facebook, a koja najviše podsjeća i na Clubhouse i na novu Twitter funkciju “Spaces”, su audio sobe uživo, proizvod koji će grupama ljudi omogućiti da slušaju i komuniciraju jedni sa drugima isključivo putem zvuka.
Twitterov “Spaces” funkcioniše slično, kao chat soba samo sa zvukom uživo, a očekuje se da će biti pušten u rad u aprilu.
U intervjuu je Zuckerberg aludirao na konkurente, uključujući Twitter i Apple, dok se Facebook pridružio mnoštvu kompanija koje su najavile audio opcije i alate posljednjih mjeseci. Zuckerberg je posebno kritikovao Apple zbog njegove politike da uzima do 30% dobiti koju ostvaruju aplikacije u njegovoj trgovini aplikacija.
– Da je porez na ove stvari niži, mislim da bi to omogućilo brži rast ekonomije – dodao je Zuckerberg.
Zuckerberg postaje sve kritičniji prema svojim tehnološkim konkurentima jer se Facebook i ostali suočavaju s potencijalnim propisima. Ipak, uvođenje opcija koje toliko podsjećaju na opcije svojih konkurenata može naštetiti kompaniji.
Zuckerberg je nedavno saslušan na sudu zbog kopiranja ili pokušaja stvaranja konkurenata. U intervjuu u ponedjeljak pokušao se osloboditi ovih osudbi navodeći kako se Facebook kao proizvod svojevremeno masovno kopirao.
– Kada se pojavi novi medij, on vrlo lako može ličiti na već viđenu i postojeću ideju. Mislim da svaki mediji koliko god izgledalo da liči na nešto što već postoji ustvari ima svoj identitet i posebnost i onda to više nije ista stvar – izjavio je Zuckerberg.
Kao dio najava, Zuckerberg je također rekao da Facebook surađuje sa Spotifyom kako bi muzičkim stvaraocima i slušaocima olakšao dijeljenje sadržaja.
New York Times je prvi put izvijestio o planovima kompanije da proizvodi nove audio opcije u decembru 2020. godine.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.