Iz Elektroprivrede Bosne i Hercegovine saopćeno je kako su upoznati s tim da su građani dobili uvećane račune za struju, te da su propusti nastali zbog smanjenog broja očitavanja u jeku pandemije koronavirusa.
- S ciljem prevencije i sprečavanja opasnosti od širenja virusa COVID-19, JP Elektroprivreda BiH d.d. – Sarajevo je, poštujući preporuke Vlade FBiH, centralnog kriznog štaba Federalne uprave civilne zaštite i nadležnih kantonalnih kriznih štabova, u periodu dok traje opasnost, smanjila neposredne kontakte svojih zaposlenika s kupcima električne energije te su se očitanja određenog broja mjernih mjesta vršila jednom u dva mjeseca. Procjena potrošnje je rađena za svih 703.000 kupca iz kategorije domaćinstva na osnovu očitane potrošnje iz prethodnog mjeseca i ova procjena se pokazala pouzdanom u više od 99,5 posto slučajeva. Preostalih 0,5 posto prigovora kupaca će se riješiti ili je već riješeno prilikom prvog narednog očitanja – navode iz Elektroprivrede BiH.
Napominju da kupci ni na koji način ne mogu biti oštećeni i platit će stvarnu potrošnju električne energije.
- U svih pet elektrodistribucija u sastavu JP Elektroprivreda bez obzira na vanredne okolnosti svim kupcima, čija potrošnja nije očitana prethodni mjesec i kojima je račun ispostavljen na osnovu procjene potrošnje, tokom mjeseca maja će se očitati brojila. Iz Elektroprivrede kažu da je potrošačima u slučaju da uoče odstupanja u očitanju, ostavljena mogućnost da sami očitaju brojilo. Informacije o očitanju kupci mogu dostaviti telefonskim pozivom putem besplatne info linije ili upućivanjem na mail adresu, nakon čega će se izvršiti korekcija računa – saopćeno je iz EPBiH.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.