Blue monday ili Plavi ponedjeljak je naziv za treći po redu ponedjeljak u novoj godini. Ovaj dan u svijetu je poznat kao najdepresivniji dan u godini.
Iako ljudi padaju pod teoriju koju je razvio Cliff Arnall Cardif, nije sve baš tako naivno.
Vrlo brzo nakon širenja teorije o najdepresivnijem danu u godini, ispostavilo se da je zapravo riječo jako dobro osmišljenom marketinškom triku.
Nakon decembra i prvog dijela januara koji su uvijek obilježeni visokim profitom kompanija, praznična euforija prolazi zajedno sa kupovnom moći ljudi. Upravo u tom periodu, na snagu stupa Blue monday.
Liječenje lošeg raspoloženja zbog besparice i lošeg vremena te osjećaja praznine nakon što praznici završe, prodavnice daju velika sniženja. Kupovinom “ispod cijene” bez obzira koliko ste se ranije istrošili, daje dobar osjećaj kupcima koji na taj način naizgled lakše prežive januar.
Uz to, kupci se često tješe dolaskom kratkog februara i novom platom.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.