18.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    CIK BiH će sankcionisati preuranjenu kampanju političkih subjekata, portali moraju imati informacije o vlasništvu

    CIK BiH će sankcionisati preuranjenu kampanju političkih subjekata, portali moraju imati informacije o vlasništvu

    Centralna izborna komisija BiH objavila je Pravilnik o medijskom predstavljanju i javnom oglašavanju političkih subjekata u izbornom periodu, shodno izmjenama Izbornog zakona BiH koje je nametnuo visoki predstavnik u BiH Christian Schmidt.

    Izborni period podrazumijeva period od dana raspisivanja izbora do dana potvrđivanja izbornih rezultata.

    Posebno se definiše preuranjena izborna kampanja, a to predstavlja svaki oblik radnji iz kampanje koje preduzimaju politički subjekti u periodu od raspisivanja izbora do perioda zvaničnog početka izborne kampanje.

    Centralna izborna komisija posebnu pažnju će posvetiti lažnim informacijama u izbornom periodu, a koje mogu ugroziti integritet izbornog procesa i dezinformirati birače.

    Kada je riječ o elektronskim medijima, prema Pravilniku CIK-a nijedan politički subjekt ne može imati povlašten položaj u odnosu prema drugom političkom subjektu.

    Kada je riječ o on-line medijima (portali) i tu su određena pravila izvještavanja o izbornoj kampanji i to da su on-line mediji dužni osigurati javne i transparentne informacije o svom vlasništvu, te na prigodnom mjestu moraju imati objavljenu strukturu vlasništva nad medijem, naziv, adresu, broj telefona, elektronsku adresu i kontakte odgovornog izdavača i urednika kojim mogu biti upućene žalbe i prigovori.

    Kada je riječ o preuranjenoj kampanji CIK je jasno precizirao da je političkim subjektima zabranjeno vođenje kampanje kao i plaćeno političko oglašavanje putem medija ili društvenih mreža, osim oglašavanja o održanim internim skupovima organa i statutarnih organa političkih subjekata, a to su Predsjedništvo, Glavni odbor, Skupština, Kongres, Konvencija i dr. u periodu od dana raspisivanja izbora do dana zvaničnog početka izborne kampanje koja počinje 30 dana prije održavanja izbora.

    Cjenovnici za plaćeno političko oglašavanje moraju biti isti za sve političke subjekte i cjenovnici se moraju dati na uvid RAK-u i ovjerenim političkim subjektima 15 dana prije početka izborne kampanje.

    Plaćeno političko oglašavanje se mora jasno naznačiti, a ne smije biti emitovano 15 minuta prije, u toku i 15 minuta poslije emisija vijesti.

    Politički subjekti dužni su u roku od 15 dana nakon izbora ukloniti sve oglase, plakate, postere s prostora predviđenog za kampanju, a koji su korišteni u svrhu izborne kampanje.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Centralna izborna komisija BiH objavila je Pravilnik o medijskom predstavljanju i javnom oglašavanju političkih subjekata u izbornom periodu, shodno izmjenama Izbornog zakona BiH koje je nametnuo visoki predstavnik u BiH Christian Schmidt.

    Izborni period podrazumijeva period od dana raspisivanja izbora do dana potvrđivanja izbornih rezultata.

    - Reklama -

    Posebno se definiše preuranjena izborna kampanja, a to predstavlja svaki oblik radnji iz kampanje koje preduzimaju politički subjekti u periodu od raspisivanja izbora do perioda zvaničnog početka izborne kampanje.

    - Reklama -

    Centralna izborna komisija posebnu pažnju će posvetiti lažnim informacijama u izbornom periodu, a koje mogu ugroziti integritet izbornog procesa i dezinformirati birače.

    - Reklama -

    Kada je riječ o elektronskim medijima, prema Pravilniku CIK-a nijedan politički subjekt ne može imati povlašten položaj u odnosu prema drugom političkom subjektu.

    Kada je riječ o on-line medijima (portali) i tu su određena pravila izvještavanja o izbornoj kampanji i to da su on-line mediji dužni osigurati javne i transparentne informacije o svom vlasništvu, te na prigodnom mjestu moraju imati objavljenu strukturu vlasništva nad medijem, naziv, adresu, broj telefona, elektronsku adresu i kontakte odgovornog izdavača i urednika kojim mogu biti upućene žalbe i prigovori.

    Kada je riječ o preuranjenoj kampanji CIK je jasno precizirao da je političkim subjektima zabranjeno vođenje kampanje kao i plaćeno političko oglašavanje putem medija ili društvenih mreža, osim oglašavanja o održanim internim skupovima organa i statutarnih organa političkih subjekata, a to su Predsjedništvo, Glavni odbor, Skupština, Kongres, Konvencija i dr. u periodu od dana raspisivanja izbora do dana zvaničnog početka izborne kampanje koja počinje 30 dana prije održavanja izbora.

    Cjenovnici za plaćeno političko oglašavanje moraju biti isti za sve političke subjekte i cjenovnici se moraju dati na uvid RAK-u i ovjerenim političkim subjektima 15 dana prije početka izborne kampanje.

    Plaćeno političko oglašavanje se mora jasno naznačiti, a ne smije biti emitovano 15 minuta prije, u toku i 15 minuta poslije emisija vijesti.

    Politički subjekti dužni su u roku od 15 dana nakon izbora ukloniti sve oglase, plakate, postere s prostora predviđenog za kampanju, a koji su korišteni u svrhu izborne kampanje.

    Zenica
    few clouds
    18.8 ° C
    18.8 °
    18.8 °
    63 %
    1.4kmh
    13 %
    ned
    33 °
    pon
    21 °
    uto
    18 °
    sri
    23 °
    čet
    16 °