-6.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    BiH za Dan državnosti dobiva nove funkcionalne kilometre Koridora 5C kod Zenice

    BiH za Dan državnosti dobiva nove funkcionalne kilometre Koridora 5C kod Zenice

    Radovi na jednoj od najskupljih, ali i najkompleksnijih dionica Koridora 5C, Zeničkoj obilaznici, trebali bi biti završeni do 25. novembra za kada je planirano zvanično puštanje u rad.

    - Reklama -

    Gradnja Koridora 5C od Zenice ka sjeveru predstavljao je najzahtjevniji projekt izgradnje autoputa kroz Bosnu i Hercegovinu. Dionica dužine blizu šest sastoji se od blizu 2,8 kilometara na trasi te približno tri kilometra u objektima kao što su vijadukti i tuneli.

    Ekipa portala Klix.ba obišla je cijelu dionicu Zeničke obilaznice koja bi zvanično trebala biti puštena u rad 25. novembra za Dan državnosti Bosne i Hercegovine.

    - Reklama -

    Iz Javnog preduzeća Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine su kazali kako nema razloga za brigu, da su sve poteškoće prevazišli te da ništa nije nemoguće pa ni završetak svih radova do Dana državnosti.

    U tunelu Ričice završeni su svi radovi, postavljena je i osvjetljenje u tunelima te su isti i ofarbani, a završni sloj asfalta bit će postavljen kada isti bude postavljan na cjelokupnoj dionici.

    Problemi na vijaduktu Pehare s klizištem su prevaziđeni, a po dinamici izvođenja radova bit će sve završeno do septembra.

    Tunel Pečuj koji je ujedno i najduži na ovoj dionici dužine 1.015 metara je također završen, a rasvjeta i ventilacija će biti postavljeni po postavljanju drugog sloja asfalta.

    U toku su radovi na sektorima 8 i 6 gdje se tamponskim slojevima, šipovima, usjecima, zaštitnim zidovima i cut & cover metodama prevazilaze problemi s klizištima. Radovi planiranom dinamikom se odvijaju i na preostalim sektorima koji vode do dijela gdje se Zenička obilaznica spaja s dionicom trenutno izgrađene trase Sarajevo – Zenica.

    U razgovoru za Klix.ba Reuf Kadrić, predstavnik JP Autoceste FBiH, je kazao da se do sada niti na jednom dijelu izgrađene autoceste nisu susreli s problemima kao što je to na dionici Zeničke obilaznice.

    “Ove kompleksne situacije na koje smo ovdje naišli ne opisuju se ni u udžbenicima. Bez obzira na sve to, prepoznali smo šta nam je raditi te smo tražili pomoć od stručnjaka u BiH, ali i iz Evrope”, kazao je Kadrić.

    Dodao je kako se svakom problemu moralo pristupiti pojedinačno te da rješenje jednog problema nije moglo biti primjenjivo i na druge izazove na koje su nailazili, ali da je sve uspješno završen.

    U sklopu izgradnje Zeničke obilaznice izvršeno je i izmještanje regionalnog gasovoda Sarajevo – Zenica u dužini od 2,5 kilometara, sanirano nekoliko klizišta koja su i bez gradnje autoputa predstavljala opasnost za mještane naselja zbog nestabilnog tla, kao i izmještanje vodovoda i elektro mreže.

    Pred radnicima koji su angažovani na izgradnji Zeničke obilaznice je veliki zadatak, ali sve korisnike Koridora 5C raduje činjenica da će novih blizu 6 kilometara autoputa okolo Zenice biti otvoreno do kraja godine.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Radovi na jednoj od najskupljih, ali i najkompleksnijih dionica Koridora 5C, Zeničkoj obilaznici, trebali bi biti završeni do 25. novembra za kada je planirano zvanično puštanje u rad.

    - Reklama -

    Gradnja Koridora 5C od Zenice ka sjeveru predstavljao je najzahtjevniji projekt izgradnje autoputa kroz Bosnu i Hercegovinu. Dionica dužine blizu šest sastoji se od blizu 2,8 kilometara na trasi te približno tri kilometra u objektima kao što su vijadukti i tuneli.

    Ekipa portala Klix.ba obišla je cijelu dionicu Zeničke obilaznice koja bi zvanično trebala biti puštena u rad 25. novembra za Dan državnosti Bosne i Hercegovine.

    - Reklama -

    Iz Javnog preduzeća Autocesta Federacije Bosne i Hercegovine su kazali kako nema razloga za brigu, da su sve poteškoće prevazišli te da ništa nije nemoguće pa ni završetak svih radova do Dana državnosti.

    U tunelu Ričice završeni su svi radovi, postavljena je i osvjetljenje u tunelima te su isti i ofarbani, a završni sloj asfalta bit će postavljen kada isti bude postavljan na cjelokupnoj dionici.

    Problemi na vijaduktu Pehare s klizištem su prevaziđeni, a po dinamici izvođenja radova bit će sve završeno do septembra.

    Tunel Pečuj koji je ujedno i najduži na ovoj dionici dužine 1.015 metara je također završen, a rasvjeta i ventilacija će biti postavljeni po postavljanju drugog sloja asfalta.

    U toku su radovi na sektorima 8 i 6 gdje se tamponskim slojevima, šipovima, usjecima, zaštitnim zidovima i cut & cover metodama prevazilaze problemi s klizištima. Radovi planiranom dinamikom se odvijaju i na preostalim sektorima koji vode do dijela gdje se Zenička obilaznica spaja s dionicom trenutno izgrađene trase Sarajevo – Zenica.

    U razgovoru za Klix.ba Reuf Kadrić, predstavnik JP Autoceste FBiH, je kazao da se do sada niti na jednom dijelu izgrađene autoceste nisu susreli s problemima kao što je to na dionici Zeničke obilaznice.

    “Ove kompleksne situacije na koje smo ovdje naišli ne opisuju se ni u udžbenicima. Bez obzira na sve to, prepoznali smo šta nam je raditi te smo tražili pomoć od stručnjaka u BiH, ali i iz Evrope”, kazao je Kadrić.

    Dodao je kako se svakom problemu moralo pristupiti pojedinačno te da rješenje jednog problema nije moglo biti primjenjivo i na druge izazove na koje su nailazili, ali da je sve uspješno završen.

    U sklopu izgradnje Zeničke obilaznice izvršeno je i izmještanje regionalnog gasovoda Sarajevo – Zenica u dužini od 2,5 kilometara, sanirano nekoliko klizišta koja su i bez gradnje autoputa predstavljala opasnost za mještane naselja zbog nestabilnog tla, kao i izmještanje vodovoda i elektro mreže.

    Pred radnicima koji su angažovani na izgradnji Zeničke obilaznice je veliki zadatak, ali sve korisnike Koridora 5C raduje činjenica da će novih blizu 6 kilometara autoputa okolo Zenice biti otvoreno do kraja godine.

    IzvorKlix.ba
    Zenica
    scattered clouds
    -6.5 ° C
    -6.5 °
    -6.5 °
    93 %
    1.5kmh
    28 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    8 °