Povodom nedavnih medijskih napisa u vezi sa sumnjom trovanja hranom ili vodom radnika koji rade u ArcelorMittalu Zenica oglasio se i menadžment ove kompanije.
Naime, u kompaniji ArcelorMittal Zenica svakodnevno se hrani više od 2.000 radnika u sedam restorana unutar fabrike, u kojima hranu serviraju dvije eksterne firme: Sarajlić prom Žepče i Salčinović Zenica.
Svaka od ovih firmi dnevno pripremi oko 1.000 obroka.
“Budući da se nekoliko radnika žalilo na stomačne tegobe, a dvojica su i hospitalizirana, Kompanija je odmah poduzela sve potrebne radnje da se ispita da li uzrok ovih zdravstvenih problema eventualno leži u konzumiranju hrane ili vode u Kompniji. Obje firme, Sarajlić prom Žepče i Salčinović Zenica, ispunjavaju sve uvjete u pogledu vođenja mjesečne evidencije ispravnosti hrane i predmeta opće upotrebe. Oni poštuju svu propisanu zakonsku regulativu koja se odnosi na subjekte u poslovanju sa hranom”, navode iz ArcelorMittala.
U ArcelorMittal Zenica, 7. maja 2018. godine, dostavljeni su rezultati analize vode za piće od strane Instituta za zdravlje i sigurnost hrane Zenica, koji zadovoljavaju zahtjeve Pravilnika o zdravstvenoj ispravnosti vode za piće, a 8. maja Higijensko-epidemiološka služba Doma zdravlja Zenica dostavila je rezultate briseva radne površine i pribora za jelo, koji su se također pokazali ispravni.
“Tražili smo od nekoliko radnika naše Kompanije koji su se žalili na slične simptome da im se izvrše analize prisustva Salmonele i Shigelle, čiji su nalazi sa Odjela mikrobiološke dijagnostike Kantonalne bolnice Zenica negativni”, kažu iz ove kompanije.
Kako su hospitalizirani radnici konzumirali hranu i piće u restoranima zajedno sa više od 500 drugih radnika koji nisu prijavili zdravstvene tegobe, te uzevši u obzir rezultate analiza verificiranih zdravstvenih ustanova, jasno je da se uzrok problema ne može tražiti u serviranoj hrani ili piću u kompaniji ArcelorMittal Zenica.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.