Apple Watch je i dalje najprodavaniji pametni sat u svijetu, pokazao je najnoviji izvještaj kompanije Strategy Analytics.
Industrija pametnih satova dobro posluje u cjelini, isporučivši 12 miliona uređaja širom svijeta od aprila do juna ove godine, što je 44 odsto više u odnosu na isti period prošle godine.
Apple je bio odgovoran za isporuku 5,7 miliona pametnih satova ili skoro polovinu svih tih uređaja, prenosi Biznis.ba.
Samsung je na drugom mjestu, a isporučio je dva miliona pametnih satova širom svijeta.
Iako je to manje od polovine Apple-ovih isporuka, to je dvostruko više u odnosu na 900 hiljada isporuka koje je kompanija imala prije godinu, i dovoljno da je njen udio na tržištu skočio sa 11 na 16 odsto.
Iz Strategy Analiticsa su kazali da noviji modeli, poput Galaxy Watch Active 2, mogu pomoći da njegovo poslovanje pametnih satova još više raste u narednim kvartalima.
Fitbit je isporučio 1,2 miliona pametnih satova u drugom kvartalu, što je dovoljno da obezbijedi udio od deset odsto globalnog tržišta pametnih satova.
Prodaja njegovog modela Versa Lite je slabija od očekivane.
Fitbit će morati da nađe način da se brzo oporavi ako želi da zaštiti svoju poziciju od rivala kao što su Garmin i Fossil.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.