Tijekom testiranja u nekoliko država, među kojima su Australija i Japan, u popularnoj društvenoj mreži prikrili su broj lajkova kako bi, kako kažu, olakšali život korisnicima
Otvorite li vaš korisnički profil pri Instagramu, vidjet ćete ukupan broj ljudi koji su označili neku vašu objavu sa ‘sviđa mi se’. Ali, ta društvena mreža trenutno testira i prikaz u kojem se ispod objave vidi samo korisničko ime i tekst ‘and others’, piše tportal.
Zašto to rade u Instagramu? Oni uvode novitete kako bi skrenuli pažnju korisnicima na to kako je sadržaj važniji od pukog uspoređivanja ko ima više, a ko manje lajkova.
Naime, sve je više zabrinutih zbog utjecaja kojeg ta i druge društvene mreže imaju na samopouzdanje i druge osjećaje mladih ljudi.
Više istraživanja pokazalo je kako brza reakcija na objavljeni sadržaj može podići samopouzdanje ako je pozitivna, ali i djelovati depresivno ako broj lajkova nije zadovoljavajući. Neka od tih istraživanja pokazala su poveznicu između društvenih medija i mentalnog zdravlja, naročito kod mladih ljudi.
Testiranje novog prikaza krenulo je tijekom svibnja u Kanadi, da bi potom obuhvatilo Australiju, Novi Zeland, Irsku, Italiju, Japan i Brazil. Ideja je ukloniti pritisak lajkova, smanjiti stres zbog moguće loše reakcije i fokusirati se na dijeljenje onog što nam se doista sviđa.
Testiranje, tvrde u Instagramu, neće imati učinka na alate za mjerenje učinkovitosti kampanja koje koriste kompanije. A instagrameri i dalje mogu vidjeti broj lajkova na svakoj njihovoj objavi ako kliknu na nju.
U Instagramu su također nedavno predstavili i novi alat protiv zlostavljanja online, piše BBC.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.