-5.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Koliko možete zaraditi na Instagramu, YouTube & Co?

    Koliko možete zaraditi na Instagramu, YouTube & Co?

    Rakuten Marketing i Institut za istraživanje tržišta Viga Marketing objavili su studiju koja pruža uvid u monetarni svijet onih koji zarađuju za život oglašavanjem u društvenim medijima. 

    - Reklama -

    Između decembra 2018. i januara 2019. godine, intervjuisali su 700 marketinških donosilaca odluka i 3.500 potrošača širom svijeta za ovaj “Marketing Report 2019” – sa nekim zadivljujućim rezultatima.

    Posao sa velikim potencijalom 

    Studija je pokazala da se poslovanje influencera isplati za brendove, ali i za reklamna lica. Konačno, 6 od 10 anketiranih potrošača svakodnevno stupa u interakciju s takozvanim influencerima, a više od jedne trećine to čini nekoliko puta dnevno. Ogromna većina anketiranih sljedbenika – 88 posto – su ohrabreni oglašavanjem influencera da više kupe od 80 posto potrošača koji su već kupili barem jedan proizvod koje promovira infulencer. 

    - Reklama -

    Do 38.000 eura po postu 

    To očigledno mnogo košta donosioce odluka u marketingu: influenceri mogu dobiti i do 38.000 eura po postu – pod uslovom da se mogu pohvaliti sa više od 500.000 sljedbenika. 

    Međutim, marketinški stručnjaci troše samo 30% svog budžeta na influencere koji imaju tako velik doseg. Više od trećine partnerstava je stoga zatvoreno takozvanim “mikro-uticajima” čiji je broj sljedbenika znatno niži. 

    Čak su i oglašivači u društvenim medijima s manjom zajednicom vrijednija kontakt tačka za marketinške stručnjake: s manje od 30.000 sljedbenika, kampanja s 32.000 € može biti kompenzirana, kao što proizlazi iz Rakutenove studije. 

    U zavisnosti od broja narudžbi i veličine internet zajednice, oglašavanje influencera je veoma vrijedan posao. 

    Ne samo poznata lica kao što su supruga fudbalera Matsa Hummelsa, Cathy Hummels, ili američka superzvijezda Kim Kardashian a koji već dugo otkrivaju oglašavanje na internetu kao poslovno polje, influencer je i zanimanje snova za mnoga nepoznata lica. 

    Naročito modni influenceri i oni koji promovišu ljepotu privlače ženske sljedbenike na Instagramu: 70 posto žena koje su intervjuisane prati jednu ili više osoba na Facebook platformi.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Rakuten Marketing i Institut za istraživanje tržišta Viga Marketing objavili su studiju koja pruža uvid u monetarni svijet onih koji zarađuju za život oglašavanjem u društvenim medijima. 

    - Reklama -

    Između decembra 2018. i januara 2019. godine, intervjuisali su 700 marketinških donosilaca odluka i 3.500 potrošača širom svijeta za ovaj “Marketing Report 2019” – sa nekim zadivljujućim rezultatima.

    Posao sa velikim potencijalom 

    Studija je pokazala da se poslovanje influencera isplati za brendove, ali i za reklamna lica. Konačno, 6 od 10 anketiranih potrošača svakodnevno stupa u interakciju s takozvanim influencerima, a više od jedne trećine to čini nekoliko puta dnevno. Ogromna većina anketiranih sljedbenika – 88 posto – su ohrabreni oglašavanjem influencera da više kupe od 80 posto potrošača koji su već kupili barem jedan proizvod koje promovira infulencer. 

    - Reklama -

    Do 38.000 eura po postu 

    To očigledno mnogo košta donosioce odluka u marketingu: influenceri mogu dobiti i do 38.000 eura po postu – pod uslovom da se mogu pohvaliti sa više od 500.000 sljedbenika. 

    Međutim, marketinški stručnjaci troše samo 30% svog budžeta na influencere koji imaju tako velik doseg. Više od trećine partnerstava je stoga zatvoreno takozvanim “mikro-uticajima” čiji je broj sljedbenika znatno niži. 

    Čak su i oglašivači u društvenim medijima s manjom zajednicom vrijednija kontakt tačka za marketinške stručnjake: s manje od 30.000 sljedbenika, kampanja s 32.000 € može biti kompenzirana, kao što proizlazi iz Rakutenove studije. 

    U zavisnosti od broja narudžbi i veličine internet zajednice, oglašavanje influencera je veoma vrijedan posao. 

    Ne samo poznata lica kao što su supruga fudbalera Matsa Hummelsa, Cathy Hummels, ili američka superzvijezda Kim Kardashian a koji već dugo otkrivaju oglašavanje na internetu kao poslovno polje, influencer je i zanimanje snova za mnoga nepoznata lica. 

    Naročito modni influenceri i oni koji promovišu ljepotu privlače ženske sljedbenike na Instagramu: 70 posto žena koje su intervjuisane prati jednu ili više osoba na Facebook platformi.

    Zenica
    broken clouds
    -5.3 ° C
    -5.3 °
    -5.3 °
    94 %
    1.7kmh
    69 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    5 °