-5.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Električni automobili štetniji za životnu sredinu od dizel vozila

    Električni automobili štetniji za životnu sredinu od dizel vozila

    Njemačko istraživanje dovelo je u pitanje ekološku prihvatljivost električnih automobila.

    - Reklama -

    Naučnici su poslije nove analize ukazali da električna vozila pomažu klimi samo na papiru i da su, zapravo, gori za okolinu od dizel vozila.

    Kad se emisije ugljen-dioksida iz proizvodnje baterija i neobnovljivih metoda korišćenih za proizvodnju električne energije u Nemačkoj uzmu u obzir, električni automobil opterećuje klimu 11 do 28 odsto više od dizel automobila, prenosi Bizlife.

    - Reklama -

    Baterija za Tesla Model 3 proizvodi 11 do 15 tona ugljen-dioksida. Sa životnim vekom baterije od 10 godina i kapacitetom da se pređe 15.000 kilometara godišnje, to bi značilo 73 do 98 grama ugljen-dioksida po kilometru, tvrde autori.

    Kada se u obzir uzme i emisija ugljen-dioksida koja rezultira iz elektične mreže, u stvarnosti, Tesla emituje znatno više ugljen dioksida od dizel Mercedesa, prema studiji.

    Autori studije kažu da bi za klimu motori na pogon metanom bili bolji, jer su njihove emisije ugljen-dioksida za trećinu niže od emisija dizelaša.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Njemačko istraživanje dovelo je u pitanje ekološku prihvatljivost električnih automobila.

    - Reklama -

    Naučnici su poslije nove analize ukazali da električna vozila pomažu klimi samo na papiru i da su, zapravo, gori za okolinu od dizel vozila.

    Kad se emisije ugljen-dioksida iz proizvodnje baterija i neobnovljivih metoda korišćenih za proizvodnju električne energije u Nemačkoj uzmu u obzir, električni automobil opterećuje klimu 11 do 28 odsto više od dizel automobila, prenosi Bizlife.

    - Reklama -

    Baterija za Tesla Model 3 proizvodi 11 do 15 tona ugljen-dioksida. Sa životnim vekom baterije od 10 godina i kapacitetom da se pređe 15.000 kilometara godišnje, to bi značilo 73 do 98 grama ugljen-dioksida po kilometru, tvrde autori.

    Kada se u obzir uzme i emisija ugljen-dioksida koja rezultira iz elektične mreže, u stvarnosti, Tesla emituje znatno više ugljen dioksida od dizel Mercedesa, prema studiji.

    Autori studije kažu da bi za klimu motori na pogon metanom bili bolji, jer su njihove emisije ugljen-dioksida za trećinu niže od emisija dizelaša.

    Zenica
    broken clouds
    -5.3 ° C
    -5.3 °
    -5.3 °
    94 %
    1.7kmh
    69 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    5 °