-5.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Uber na području Japana dobio konkurenta iz kompanije Sony

    Uber na području Japana dobio konkurenta iz kompanije Sony

    Uber-ov servis za djeljenje automobila na području Japana ima novu konkurenciju, ali se ovoga puta ne radi o očekivanom rivalu.

    - Reklama -

    Novi konkurent pojavio se pod imenom S.Ride, a radi se o servisu za rezervisanje prevoza koji je iznjedrila kompanija Sony u partnerstvu sa pet japanskih taksi kompanija. I kompanije kao što je Uber se već neko vrijeme udružuju sa japanskim taksistima, a posebno uoči predstojećih Olimpijskih igara, kako bi pridobile dio kolača, te bi novi servis mogao da promijeni pravila igre.

    Sony aplikacija trenutno funkcioniše samo u Tokiju, a partneri zajedno imaju oko 10 hiljada vozila koja operišu u japanskoj metropoli. JapanTaxi, koji je jedan od partnera, kontroliše 60 hiljada vozila, ali se broj ne odnosi samo na Tokio, već na čitavu zemlju.

    - Reklama -

    Slovo S u S.Ride nije oznaka za Sony, već za Simple, Smart i Speedy (jednostavno, pametno i brzo). Korisnici usluge mogu da plaćaju kreditnim karticama ili preko S.Ride Wallet opcije, prenosi Engadget.com. Ova opcija uplate obrađuje preko QR koda koji se nalazi u okviru tableta na zadnjem sjedištu svakog vozila.

    Sony planira da servis obogati sa još više opcija, poput one koja će uz pomoć vještačke inteligencije predviđati potražnju za vozilima u nekom periodu, što bi trebalo da spriječi nedostatak vozača tokom velikih događaja poput Olimpijskih igara. Pretpostavlja se da će se servis uskoro proširiti izvan Tokija, ali ne i izvan Japana, budući da Sony za sada ne planira da aplikaciju pošalje u ostatak svijeta.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Uber-ov servis za djeljenje automobila na području Japana ima novu konkurenciju, ali se ovoga puta ne radi o očekivanom rivalu.

    - Reklama -

    Novi konkurent pojavio se pod imenom S.Ride, a radi se o servisu za rezervisanje prevoza koji je iznjedrila kompanija Sony u partnerstvu sa pet japanskih taksi kompanija. I kompanije kao što je Uber se već neko vrijeme udružuju sa japanskim taksistima, a posebno uoči predstojećih Olimpijskih igara, kako bi pridobile dio kolača, te bi novi servis mogao da promijeni pravila igre.

    Sony aplikacija trenutno funkcioniše samo u Tokiju, a partneri zajedno imaju oko 10 hiljada vozila koja operišu u japanskoj metropoli. JapanTaxi, koji je jedan od partnera, kontroliše 60 hiljada vozila, ali se broj ne odnosi samo na Tokio, već na čitavu zemlju.

    - Reklama -

    Slovo S u S.Ride nije oznaka za Sony, već za Simple, Smart i Speedy (jednostavno, pametno i brzo). Korisnici usluge mogu da plaćaju kreditnim karticama ili preko S.Ride Wallet opcije, prenosi Engadget.com. Ova opcija uplate obrađuje preko QR koda koji se nalazi u okviru tableta na zadnjem sjedištu svakog vozila.

    Sony planira da servis obogati sa još više opcija, poput one koja će uz pomoć vještačke inteligencije predviđati potražnju za vozilima u nekom periodu, što bi trebalo da spriječi nedostatak vozača tokom velikih događaja poput Olimpijskih igara. Pretpostavlja se da će se servis uskoro proširiti izvan Tokija, ali ne i izvan Japana, budući da Sony za sada ne planira da aplikaciju pošalje u ostatak svijeta.

    Zenica
    broken clouds
    -5.3 ° C
    -5.3 °
    -5.3 °
    94 %
    1.7kmh
    69 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    5 °