-6.6 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Vispak bilježi osam godina akvizicije i napretka

    Vispak bilježi osam godina akvizicije i napretka

    Prije osam godina na Sarajevskoj berzi je finalizirano preuzimanje većinskog paketa dionica kompanije Vispak d.d. Visoko, nakon čega je Vispak postao članicom AS GROUP.

    - Reklama -

    Godine 2010., prije akvizicije od strane AS GROUP, Vispak je imao godišnji prihod oko 18 miliona KM, dok je prošle godine, usporedbe radi, realizirano oko 44 miliona KM. 

    “Vispak se u proteklih 8 godina od akvizicije do sada pozicionirao na lokalnom tržištu kao jedna od liderskih prehrambenih kompanija. Svoju kompetentnost za proizvodnju kafe, juha, začina, konditoraja i ostalog asortimana koju je Vispak stekao tokom svoje višedecenijske prisutnosti na tržištu, Uprava koja je došla akvizicijom, iskoristila je na najbolji mogući način i od brendova kao što su Zlatna džezva i Bosanska kuhinja napravila najznačajnije domaće brendove koji su postali regionalno poznati. Kao i ranijih godina Vispak je nastavio sa kontinuitetom rasta prodaje gotovih proizvoda kako na domaćem tako i na ino tržištu, tako da ćemo i ovu godinu završiti sa odličnim rezultatom”, izjavila je Nina Bijedić – Mujanović direktorica kompanije Vispak. 

    - Reklama -

    Zlatna džezva, Begova čorba, Tajna, Laganini, Vispakovi čajevi, Club čokolada, Vispakov Espresso i drugi brendovi danas se prodaju u 27 zemalja svijeta.

    Bosanska kafa – Zlatna džezva je lider na tržištu tradicionalnih kafa u BiH i to po prihodima i lojalnosti potrošača i najčešći je poklon u BiH.

    Primjera radi, učešće Zlatne džezve je u 2017. bilo 15,8% (izvor Euromonitor),a projekcija kompanije za 2018. je, da je udio u tržištu kada je u pitanjukoličinska prodaja mljevene kafe, minimalno poraslo za 1%. Također, podaciEuromonitora koji su nedavno objavljeni, a tiču se kategorije juha govore opovećanju našeg učešća na tržištu, navodi se u Vispakovom saopćenju za medije

    Također, prihodi od prodaje gotovih proizvoda Vispaka u kontinuitetu rastu, sa rastom prodaje na inozemnim tržištima koji je, zaključno sa jedanaestim mjesecom, bio nešto viši od 15% u odnosu na proteklu godinu. 

    I u 2019. u Vispaku očekuju kontinuitet rasta, sa inovacijama i razvojem novih proizvoda. Naš cilj je moderna evropski ustrojena prehrambena industrija, tehnološki i kadrovski spremna za tržišnu utakmicu sa ciljem daljeg povećanja udjela u tržištu i unaprijeđenja izvoza, navodi se u saopštenju za medije kompanije iz Visokog.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Prije osam godina na Sarajevskoj berzi je finalizirano preuzimanje većinskog paketa dionica kompanije Vispak d.d. Visoko, nakon čega je Vispak postao članicom AS GROUP.

    - Reklama -

    Godine 2010., prije akvizicije od strane AS GROUP, Vispak je imao godišnji prihod oko 18 miliona KM, dok je prošle godine, usporedbe radi, realizirano oko 44 miliona KM. 

    “Vispak se u proteklih 8 godina od akvizicije do sada pozicionirao na lokalnom tržištu kao jedna od liderskih prehrambenih kompanija. Svoju kompetentnost za proizvodnju kafe, juha, začina, konditoraja i ostalog asortimana koju je Vispak stekao tokom svoje višedecenijske prisutnosti na tržištu, Uprava koja je došla akvizicijom, iskoristila je na najbolji mogući način i od brendova kao što su Zlatna džezva i Bosanska kuhinja napravila najznačajnije domaće brendove koji su postali regionalno poznati. Kao i ranijih godina Vispak je nastavio sa kontinuitetom rasta prodaje gotovih proizvoda kako na domaćem tako i na ino tržištu, tako da ćemo i ovu godinu završiti sa odličnim rezultatom”, izjavila je Nina Bijedić – Mujanović direktorica kompanije Vispak. 

    - Reklama -

    Zlatna džezva, Begova čorba, Tajna, Laganini, Vispakovi čajevi, Club čokolada, Vispakov Espresso i drugi brendovi danas se prodaju u 27 zemalja svijeta.

    Bosanska kafa – Zlatna džezva je lider na tržištu tradicionalnih kafa u BiH i to po prihodima i lojalnosti potrošača i najčešći je poklon u BiH.

    Primjera radi, učešće Zlatne džezve je u 2017. bilo 15,8% (izvor Euromonitor),a projekcija kompanije za 2018. je, da je udio u tržištu kada je u pitanjukoličinska prodaja mljevene kafe, minimalno poraslo za 1%. Također, podaciEuromonitora koji su nedavno objavljeni, a tiču se kategorije juha govore opovećanju našeg učešća na tržištu, navodi se u Vispakovom saopćenju za medije

    Također, prihodi od prodaje gotovih proizvoda Vispaka u kontinuitetu rastu, sa rastom prodaje na inozemnim tržištima koji je, zaključno sa jedanaestim mjesecom, bio nešto viši od 15% u odnosu na proteklu godinu. 

    I u 2019. u Vispaku očekuju kontinuitet rasta, sa inovacijama i razvojem novih proizvoda. Naš cilj je moderna evropski ustrojena prehrambena industrija, tehnološki i kadrovski spremna za tržišnu utakmicu sa ciljem daljeg povećanja udjela u tržištu i unaprijeđenja izvoza, navodi se u saopštenju za medije kompanije iz Visokog.

    Zenica
    scattered clouds
    -6.6 ° C
    -6.6 °
    -6.6 °
    90 %
    1.8kmh
    27 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    10 °