-5.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Kako naći 1.000 ljudi: Kinezi će morati uvoziti radnike za izgradnju Pelješkog mosta

    Kako naći 1.000 ljudi: Kinezi će morati uvoziti radnike za izgradnju Pelješkog mosta

    Inženjeri, računovođe, vozači, službenici, koordinatori, tajnik, menadžer ljudskih resursa, osoba za odnose s javnošću… u potragu za tim radnicima krenula je kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation (CRBC) nakon što je potpisala krajem aprila ugovor za gradnju Pelješkog mosta.

    - Reklama -

    Kinezi će biti uvedeni u posao u ponedjeljak, a imat će rok tri godine da izgrade most koji će spojiti Hrvatsku. No pri tome bi im veliki problem mogao predstavljati manjak radne snage s kojim se suočavaju mnogi poslodavci u Hrvatskoj, piše Večernji list. CRBC je oglasio od juna do sad potrebu za nekoliko desetaka radnih mjesta za svoj ured u Zagrebu i za samo gradilište mosta.

    Najviše je pri tome oglasa za inženjere koji bi trebali biti stacionirani u blizini gradilišta mosta. Tako su tražili glavne inženjere, inženjera za upravljanje kvalitetom materijala, zatim za zaštitu na radu pa inženjera za okoliš….

    - Reklama -

    No neki sugovornici kažu da Kinezima baš i ne ide najbolje potraga za radnicima. Kažu da je bio slab odaziv na njihove oglase, pogotovo za radna mjesta u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. Bolja situacija bila je s radnim mjestima u zagrebačkom uredu CRBC-a gdje su našli i osobu koja govori kineski jezik. Uspjeli su, kažu, dosad naći možda 20 posto od 30-ak ljudi koje su tražili. Sugovornici napominju da i hrvatske tvrtke imaju problem s pronalaskom inženjera te da bi Kinezi taj problem mogli riješiti uvozom radne snage iz susjednih zemalja ili čak iz Kine. No, još bi im veći problem, kažu, mogao predstavljati pronalazak radnika na samoj gradnji mosta.

    Procjenjuje se da će za gradnju mosta biti potrebno oko 1000 radnika. China Road and Bridge Corporation (CRBC) inače nudi zapošljavanje na određeno vrijeme, s obnovom ugovora na godišnjem nivou, a plaćaju i prijevoz do posla.

    Prema prijašnjim najavama, obećali su da će plaće njihovih zaposlenika biti iznad hrvatskog prosjeka.

    Na problem pronalaska radnika u Hrvatskoj nedavno je upozorio i kineski ambasador u Hrvatskoj Hu Zhaoming. On je kazao da CRBC želi na gradnji mosta zaposliti što je moguće više lokalnih, posebno stručnih radnika. No, Zhaoming je upozorio da na oglase o zapošljavanju ljudi nisu odgovorili pozitivno ili uopće te je zaključio da možda plaća nije dovoljno atraktivna ili su ljudi više okrenuti prema turizmu nego izgradnji mostova.

    U Sindikatu graditeljstva Hrvatske, pak, ne očekuju da će Kinezi zaposliti velik broj ljudi u Hrvatskoj te da će radnu snagu pronaći preko podizvođača radova koje će angažirati na gradnji mosta.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Inženjeri, računovođe, vozači, službenici, koordinatori, tajnik, menadžer ljudskih resursa, osoba za odnose s javnošću… u potragu za tim radnicima krenula je kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation (CRBC) nakon što je potpisala krajem aprila ugovor za gradnju Pelješkog mosta.

    - Reklama -

    Kinezi će biti uvedeni u posao u ponedjeljak, a imat će rok tri godine da izgrade most koji će spojiti Hrvatsku. No pri tome bi im veliki problem mogao predstavljati manjak radne snage s kojim se suočavaju mnogi poslodavci u Hrvatskoj, piše Večernji list. CRBC je oglasio od juna do sad potrebu za nekoliko desetaka radnih mjesta za svoj ured u Zagrebu i za samo gradilište mosta.

    Najviše je pri tome oglasa za inženjere koji bi trebali biti stacionirani u blizini gradilišta mosta. Tako su tražili glavne inženjere, inženjera za upravljanje kvalitetom materijala, zatim za zaštitu na radu pa inženjera za okoliš….

    - Reklama -

    No neki sugovornici kažu da Kinezima baš i ne ide najbolje potraga za radnicima. Kažu da je bio slab odaziv na njihove oglase, pogotovo za radna mjesta u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. Bolja situacija bila je s radnim mjestima u zagrebačkom uredu CRBC-a gdje su našli i osobu koja govori kineski jezik. Uspjeli su, kažu, dosad naći možda 20 posto od 30-ak ljudi koje su tražili. Sugovornici napominju da i hrvatske tvrtke imaju problem s pronalaskom inženjera te da bi Kinezi taj problem mogli riješiti uvozom radne snage iz susjednih zemalja ili čak iz Kine. No, još bi im veći problem, kažu, mogao predstavljati pronalazak radnika na samoj gradnji mosta.

    Procjenjuje se da će za gradnju mosta biti potrebno oko 1000 radnika. China Road and Bridge Corporation (CRBC) inače nudi zapošljavanje na određeno vrijeme, s obnovom ugovora na godišnjem nivou, a plaćaju i prijevoz do posla.

    Prema prijašnjim najavama, obećali su da će plaće njihovih zaposlenika biti iznad hrvatskog prosjeka.

    Na problem pronalaska radnika u Hrvatskoj nedavno je upozorio i kineski ambasador u Hrvatskoj Hu Zhaoming. On je kazao da CRBC želi na gradnji mosta zaposliti što je moguće više lokalnih, posebno stručnih radnika. No, Zhaoming je upozorio da na oglase o zapošljavanju ljudi nisu odgovorili pozitivno ili uopće te je zaključio da možda plaća nije dovoljno atraktivna ili su ljudi više okrenuti prema turizmu nego izgradnji mostova.

    U Sindikatu graditeljstva Hrvatske, pak, ne očekuju da će Kinezi zaposliti velik broj ljudi u Hrvatskoj te da će radnu snagu pronaći preko podizvođača radova koje će angažirati na gradnji mosta.

    Zenica
    broken clouds
    -5.3 ° C
    -5.3 °
    -5.3 °
    94 %
    1.7kmh
    69 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    5 °