Švedski gigant H&M, koji naredne godine otvara prodavnice i u Bosni i Hercegovini, ima veliki problem s viškovima zaliha, odnosno neprodate robe.
Prema pisanju CNN-a, H&M je u posljednjem kvartalu imao zalihe neprodate robe od čak 4 milijarde dolara. To je gotovo petina ukupne vrijednosti njihove robe. Zalihe su povećane za 13 posto u odnosu na isti period prošle godine.
Ogromne količine neprodate robe, koje stalno rastu, dovele su do pada profita za čak 28 posto ove godine, navodi CNN.
“Višak robe postao je veliki problem za ovu kompaniju”, rekao je analitičar Citija Adam Cochrane.
Kako bi riješio ovaj problem, H&M je pripremio nekoliko strategija. Cochrane je rekao da će kompanija nuditi popuste na tržištu, kako u prodavnicama tako i online.
Osim toga, kako je rekao, kompanija također može prodati zalihe maloprodajnim lancima gdje H&M nije prisutan.
Iako se BiH ne spominje u izvještajima, očito je i dolazak u našu zemlju dio strategije za bržu prodaju robe. Naime, kompanija planira naredne godine smanjiti zalihe sa 18 posto na 12 do 14 posto.
H&M je saopštio da će odjeća koja se ne proda biti donirana ili reciklirana. Analitičari navode da je jedan od razloga viška robe što je kompanija presporo ušla u sektor online prodaje.
Dionice firme ove godine su pale za 18 posto.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.