-6.5 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Kanada traži 48.000 vozača kamiona koji će raditi za 80.000 dolara godišnje

    Kanada traži 48.000 vozača kamiona koji će raditi za 80.000 dolara godišnje

    Kanada nudi primanja od 80.000 kanadskih dolara (oko 51.457 eura) na godišnjem nivou, ali uprkos tome ima problema s pronalaskom vozača kamiona, a uzrok tome su otežani uslovi rada, javlja Anadolu Agency (AA).

    - Reklama -

    Udruženje vozača kamiona u Kanadi saopćilo je kako transportnom sektoru nedostaje 48.000 vozača širom zemlje, a potreba za njima treba biti zadovoljena do 2024. godine.

    Mnoge kompanije u pokrajini New Brunswick koje se bave transportom žale se na teške uslove za život i rad zbog kojih ne mogu pronaći vozače koji će voziti na dugim relacijama.

    - Reklama -

    Primanja koja se povećavaju iz dana u dan čini se da nisu rješenje problema. Vozači kamiona koji se tek počinju baviti ovim poslom godišnje zarađuju oko 80.000 kanadskih dolara (oko 51.457 eura). U pojedinim dijelovima primanja mogu doseći i 100.000 kanadskih dolara (oko 64.361 eura) godišnje.

    Vlasti New Brunswicka, kojima je zahtjev uputilo i Udruženje vozača kamiona u atlantskim pokrajinama, pokrenulo je program za imigrante vozače kamiona.

    Tako je u periodu između 2015. i 2017. godine zaposleno 390 vozača kamiona porijeklom iz stranih zemalja. U okviru pilot-projekta zaposleni su vozači iz Velike Britanije, Bugarske, Poljske, Ukrajine i Južnoafričke Republike.

    Robert Trites, koji radi na projektu, kazao je kako je najveći problem s kojim se susreću to što vozači nakon dobijanja boravišne dozvole odlaze u Ontario ili pokrajine na zapadu.

    Trites je kazao kako vozači uglavnom rade 10-12 dana bez prekida, nakon čega se odmaraju tri do četiri dana.

    ”S aspekta uslova, zaista nije privlačna industrija. Ljudi ne žele tako dugo biti daleko od kuće“, rekao je Trites.

    Al Whittaker, koji ima kompaniju u New Brunswicku, kazao je kako se 30 godina bave transportom i da teško nalaze nove radnike.

    ”Naš najbolji vozač ima 74 godine i svake sedmice radi maksimalan broj sati. Jedan vozač ima 72 godine, a drugi 64. Samo noćas imamo 81 isporuku, a mi nemamo vozača“, rekao je.

    Osnivač Edukacionih centara za transport Kanade John Beaudry kazao je kako su plate vozačima godišnje povećane za skoro deset posto. Napomenuo je kako vozači na duge relacije već prve godine zarađuju 100.000 kanadskih dolara, ali da uprkos tome nema dovoljno vozača.

    ”Kamioni stoje na parkingu“, požalio se.

    Posao vozača kamiona, dodaje, isprva je privlačan mladima i samcima, jer zarađuju mnogo i imaju priliku vidjeti razna mjesta.

    ”Međutim, uslovi su sve teži kako se vremenom osnivaju porodice“, dodao je Beaudry.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Kanada nudi primanja od 80.000 kanadskih dolara (oko 51.457 eura) na godišnjem nivou, ali uprkos tome ima problema s pronalaskom vozača kamiona, a uzrok tome su otežani uslovi rada, javlja Anadolu Agency (AA).

    - Reklama -

    Udruženje vozača kamiona u Kanadi saopćilo je kako transportnom sektoru nedostaje 48.000 vozača širom zemlje, a potreba za njima treba biti zadovoljena do 2024. godine.

    Mnoge kompanije u pokrajini New Brunswick koje se bave transportom žale se na teške uslove za život i rad zbog kojih ne mogu pronaći vozače koji će voziti na dugim relacijama.

    - Reklama -

    Primanja koja se povećavaju iz dana u dan čini se da nisu rješenje problema. Vozači kamiona koji se tek počinju baviti ovim poslom godišnje zarađuju oko 80.000 kanadskih dolara (oko 51.457 eura). U pojedinim dijelovima primanja mogu doseći i 100.000 kanadskih dolara (oko 64.361 eura) godišnje.

    Vlasti New Brunswicka, kojima je zahtjev uputilo i Udruženje vozača kamiona u atlantskim pokrajinama, pokrenulo je program za imigrante vozače kamiona.

    Tako je u periodu između 2015. i 2017. godine zaposleno 390 vozača kamiona porijeklom iz stranih zemalja. U okviru pilot-projekta zaposleni su vozači iz Velike Britanije, Bugarske, Poljske, Ukrajine i Južnoafričke Republike.

    Robert Trites, koji radi na projektu, kazao je kako je najveći problem s kojim se susreću to što vozači nakon dobijanja boravišne dozvole odlaze u Ontario ili pokrajine na zapadu.

    Trites je kazao kako vozači uglavnom rade 10-12 dana bez prekida, nakon čega se odmaraju tri do četiri dana.

    ”S aspekta uslova, zaista nije privlačna industrija. Ljudi ne žele tako dugo biti daleko od kuće“, rekao je Trites.

    Al Whittaker, koji ima kompaniju u New Brunswicku, kazao je kako se 30 godina bave transportom i da teško nalaze nove radnike.

    ”Naš najbolji vozač ima 74 godine i svake sedmice radi maksimalan broj sati. Jedan vozač ima 72 godine, a drugi 64. Samo noćas imamo 81 isporuku, a mi nemamo vozača“, rekao je.

    Osnivač Edukacionih centara za transport Kanade John Beaudry kazao je kako su plate vozačima godišnje povećane za skoro deset posto. Napomenuo je kako vozači na duge relacije već prve godine zarađuju 100.000 kanadskih dolara, ali da uprkos tome nema dovoljno vozača.

    ”Kamioni stoje na parkingu“, požalio se.

    Posao vozača kamiona, dodaje, isprva je privlačan mladima i samcima, jer zarađuju mnogo i imaju priliku vidjeti razna mjesta.

    ”Međutim, uslovi su sve teži kako se vremenom osnivaju porodice“, dodao je Beaudry.

    IzvorAA
    Zenica
    scattered clouds
    -6.5 ° C
    -6.5 °
    -6.5 °
    93 %
    1.5kmh
    28 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    8 °