-5.3 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Vispak povećao prodaju Zlatne džezve u Sloveniji

    Vispak povećao prodaju Zlatne džezve u Sloveniji

    Visočki Vispak povećao je prodaju svog Brenda Zlatna džezva u Sloveniji za više od 40 posto, a ključ tog uspjeha je u outsouurcingu u maloprodaji.

    - Reklama -

    Na koji način je Vispak uspio povećati prodaju objasnio je na nedavno održanom FMCG Summitu u Sarajevu Patrik Zupančič, vlasnik outsouercing kompanije.

    Promo.fil. Zupančić je pokazao učesnicima konferencije kako je moguće u FMCG-ju napraviti outsourcing prodaju na terenu, djelimično ili u cjelini, te je govorio o tome koje su koristi outsourcinga i šta je važno za
    uspjeh.

    - Reklama -

    Prema njegovim riječima, Vispak je već imao neke dogovore sa većim trgovcima u Sloveniji, posjedovao je menadžment strukturu, odnosno ljude koji su sklapali ugovore i vodili aktivnosti, te brinuli za asortiman, a sama firma imala je fokus na izgradnji brenda zlatna džezva sa promocijama, degustacijama, itd.

    “Dogovorili smo način unapređenja prodaje, kakva će biti pokrivenost tržišta, koje trgovce ćemo pokriti, kakvu frekvenciju obilazaka ćemo imati, koji će biti zadaci unapređivača prodaje, a dogovorili smo i način komunikacije. Također, usaglasili smo i ciljeve unapređenja prodaje – ciljeve u distribuciji, te kako treba da izgledaju police. Jako je dobro što nas je Vispak pozvao u tvornicu u Visokom gdje nam je predstavio brend i način na koji se kafa prozvodi. Ljudi su dobili osjećaj pripadnosti i lojalnosti što je pozitivno utjecalo na stimulaciju naših timova. Pratili smo sve rezultate , imali smo dnevno izvještavanje s terena i kroz mobilnu aplikaciju znali smo u svakom trenutku šta i kako radimo. Takođe, radili smo mjesečno izvještavanje i upoređivali s ciljevima”, objasnio je Zupančić.

    Rezultati ovog outsourcinga bili su da je premašen prodajni cilj za više od 15 posto i ostvaren rast prodaje Vispakove “Zlatne džezve” u Sloveniji za više od 40 posto.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Visočki Vispak povećao je prodaju svog Brenda Zlatna džezva u Sloveniji za više od 40 posto, a ključ tog uspjeha je u outsouurcingu u maloprodaji.

    - Reklama -

    Na koji način je Vispak uspio povećati prodaju objasnio je na nedavno održanom FMCG Summitu u Sarajevu Patrik Zupančič, vlasnik outsouercing kompanije.

    Promo.fil. Zupančić je pokazao učesnicima konferencije kako je moguće u FMCG-ju napraviti outsourcing prodaju na terenu, djelimično ili u cjelini, te je govorio o tome koje su koristi outsourcinga i šta je važno za
    uspjeh.

    - Reklama -

    Prema njegovim riječima, Vispak je već imao neke dogovore sa većim trgovcima u Sloveniji, posjedovao je menadžment strukturu, odnosno ljude koji su sklapali ugovore i vodili aktivnosti, te brinuli za asortiman, a sama firma imala je fokus na izgradnji brenda zlatna džezva sa promocijama, degustacijama, itd.

    “Dogovorili smo način unapređenja prodaje, kakva će biti pokrivenost tržišta, koje trgovce ćemo pokriti, kakvu frekvenciju obilazaka ćemo imati, koji će biti zadaci unapređivača prodaje, a dogovorili smo i način komunikacije. Također, usaglasili smo i ciljeve unapređenja prodaje – ciljeve u distribuciji, te kako treba da izgledaju police. Jako je dobro što nas je Vispak pozvao u tvornicu u Visokom gdje nam je predstavio brend i način na koji se kafa prozvodi. Ljudi su dobili osjećaj pripadnosti i lojalnosti što je pozitivno utjecalo na stimulaciju naših timova. Pratili smo sve rezultate , imali smo dnevno izvještavanje s terena i kroz mobilnu aplikaciju znali smo u svakom trenutku šta i kako radimo. Takođe, radili smo mjesečno izvještavanje i upoređivali s ciljevima”, objasnio je Zupančić.

    Rezultati ovog outsourcinga bili su da je premašen prodajni cilj za više od 15 posto i ostvaren rast prodaje Vispakove “Zlatne džezve” u Sloveniji za više od 40 posto.

    Zenica
    broken clouds
    -5.3 ° C
    -5.3 °
    -5.3 °
    94 %
    1.7kmh
    69 %
    sub
    4 °
    ned
    6 °
    pon
    8 °
    uto
    8 °
    sri
    5 °