Kompanija “Coca-Cola” će prvi put u svojoj 125-godišnjoj istoriji ponuditi na tržištu alkoholno piće, a proizvod će biti predstavljen na tržištu Japana.
Kompanija pokušava da iskoristi rastuću popularnost osvježavajućeg pića u limenci “ču-hi” dodavanjem lokalnog alkoholnog pića šoču.
Novi proizvod sadrži između tri i osam odsto alkohola, prenio je BBC.
Visoki zvaničnik Coca-Cole u Japanu rekao je da je ovaj potez “umjereni eksperiment za specifični dio tržišta” ove kompanije.
“Do sada nismo eksperimentisali sa pićima sa niskim procentom alkohola, ali ovo pokazuje da možemo da istražujemo šanse izvan naše ključne oblasti”, rekao je predsjednik Coca-Cole u Japanu Jorge Garduno.
On je dodao da je malo vjerovatno da će se ovo piće prodavati izvan Japana.
“Ču-hi” je piće koje se reklamira kao alternativa pivu, a naročito je popularno među ženama.
Velike japanske firme iz ove oblasti “Kirin”, “Suntori” i “Asahi” nude varijetete ovog pića i nastavljaju da eksperimentišu sa stotinama različitih ukusa.
Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.