-2.8 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Priča o Zeničanki Zerini Muco: Znanjem i voljom sreću treba zaslužiti

    Priča o Zeničanki Zerini Muco: Znanjem i voljom sreću treba zaslužiti

    Jedna od rijetkih mladih osoba za koju se može reći da je ambiciozna, entuzijastična, kreativna i osoba od koje svako od nas može mnogo naučiti je svakako naša sugrađanka Zerina Muco.

    - Reklama -

    Zerina je rođena 1992. godine u Zenici. Jedna je od pokretača “Student Strategic Competition” takmičenja, te inicijator prve studentske konferencije “Branding Up” iz oblasti marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zenici. Pobjednica je regionalnog takmičenja u PR-u, društveno angažovana, prvi projekat napisala već sa 17 godina, tekst za svoju prvu predstavu za koju je potpisala i režiju, te je članica ALUMNI kluba Ekonomskog fakulteta u Zenici…

    Sa 25 godina Zerina je imenovana kao rukovodioc marketinga i prodaje u visočkoj kompaniji Vispak, članice AS grupacije, a svoje znanje je pokazala tokom školovanja na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Zenici, te organizacijom takmičenja “Student Strategic Competition”.

    - Reklama -

    “Nakon učešća na raznim takmičenjima, došla sam na ideju da Upravi Ekonomskog fakulteta predložim ideju o pokretanju prvog takmičenja koje će studentima pomoći da svoje teoretsko znanje primjene u praksi. ‘Student Strategic Competition’ je bilo upravo takmičenje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva koje je implementirano na Ekonomskom fakultetu u Zenici. Studenti su radili na poslovnim slučajevima dvije kompanije, AS Group Jelah i ITC d.o.o. Zenica. Menadžeri ovih kompanija su prezentovali studentima dva slučaja koja su bila aktuelna u tom periodu, te su studenti 2 mjeseca radili na izradi strategija. Moram napomenuti da su studenti trebali iz pozicije menadžmenta tih kompanija donijeti rješenja, te ponuditi kreativne ideje iz oblasti marketinga i prodaje. Ova ideja ne bi mogla biti realizovana da nismo dobili ogromnu podršku od vlasnika kompanija Rusmira Hrvića i Suvada Isakovića, te da kolegice Irma Omerović, Alma Bajramović i ja nismo vjerovale u nju te istu implementirale do kraja”, kaže Muco.

    Imala je sreću da je Rusmir Hrvić, direktor Klasa i predsjednik Uprave AS Group, prepoznao njenu i vrijednost njenih kolega sa ‘Student Strategic Competitiona’, te im ponudio posao kada diplomiraju.

    “Sa 22 godine počela sam obavljati pripravnički staž na poziciji brand manager juha i začina u kompaniji Vispak, a sada sam rukovodilac marketinga i prodaje u istoimenoj kompaniji, te zajedno sa najboljim timom na svijetu svakodnevno osluškujemo želje i potrebe potrošača i na iste odgovaramo s inovativnim i drugačijim idejama”, istakla je Zerina, te nastavlja:

    “Sretna sam da sam dio uspješnog tima, te da svakodnevno razmjenjujemo iskustva radeći na zajedničkim projektima. Raditi na poziciji koja je direktno na presjeku internog i eksternog okruženja, koja treba da donese najviše entuzijazma i vedrine, a sa druge strane i kritičnosti, je veliki izazov. Zdrava komunikacija s kolegama zaista dovodi do jedne zajedničke uspješne priče koju potrošači mogu primijetiti na tržištu, te veliku zahvalnost dugujemo našim potrošačima. Kompanija Vispak posjeduje oko 160 zaposlenika i svaki je unutar tog procesa involviran u svaki projekat, ideju i zaista mogu reći da djelujemo kao jedna velika porodica.”

    Na pitanje zbog čega ekonomija kao sfera interesovanja, odgovorila je da joj je oduvijek bila želja da upiše Akademiju scenskih umjetnosti, ali da joj roditelji nisu bili za to, pa se odlučila za marketing i ekonomiju.

    “Sa 17 godina, zajedno sa prijateljicom Lejlom Zilić, sam napisala prvi projekat koji je ocijenjen među pet najboljih u državi, a bilo je prijavljenih oko 200. Već tada sam shvatila da moj rad treba biti primjenjiv u praksi, te usmjeren ka aktivnostima koje se očituju kroz poduzetništvo, kreativnost, konzistentnost i mjerljivost. Izbor je bila ekonomija”, kaže Muco.

    Želja joj je da u budućnosti, za desetak godina, pokrene vlastiti biznis, te doprinese razvoju lokalne zajednice.

    “Znanja i entuzijazma među mladima u BiH ne nedostaje. Potrebno je da im se da prilika da iskažu znanje. Trenutno radim na implementaciji različitih aktivnosti sa studentima, te ćemo vjerovatno ponovo zajedno reaktivirati Student Strategic Competition. Bitno je da vjeruju u sebe, a onda i jedni u druge. Bez te podloge ne možemo napraviti niti jedan iskorak. Sudbinu u kontekstu usmjerenja i razvoja karijere nosi i prva ruka koja se naziva mentor, tu sam imala veliku sreću da moj mentor bude jedan od najeminentniji marketing stručnjak u regiji, a to je profesor Zvonimir Pavlek”, izjavila je Zerina na kraju razgovora za naš radio i poručila studentima da ono što uče na fakultetu će im poslužiti prilikom rada, ali definitivno trebaju tragati za više.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Jedna od rijetkih mladih osoba za koju se može reći da je ambiciozna, entuzijastična, kreativna i osoba od koje svako od nas može mnogo naučiti je svakako naša sugrađanka Zerina Muco.

    - Reklama -

    Zerina je rođena 1992. godine u Zenici. Jedna je od pokretača “Student Strategic Competition” takmičenja, te inicijator prve studentske konferencije “Branding Up” iz oblasti marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zenici. Pobjednica je regionalnog takmičenja u PR-u, društveno angažovana, prvi projekat napisala već sa 17 godina, tekst za svoju prvu predstavu za koju je potpisala i režiju, te je članica ALUMNI kluba Ekonomskog fakulteta u Zenici…

    Sa 25 godina Zerina je imenovana kao rukovodioc marketinga i prodaje u visočkoj kompaniji Vispak, članice AS grupacije, a svoje znanje je pokazala tokom školovanja na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Zenici, te organizacijom takmičenja “Student Strategic Competition”.

    - Reklama -

    “Nakon učešća na raznim takmičenjima, došla sam na ideju da Upravi Ekonomskog fakulteta predložim ideju o pokretanju prvog takmičenja koje će studentima pomoći da svoje teoretsko znanje primjene u praksi. ‘Student Strategic Competition’ je bilo upravo takmičenje u rješavanju stvarnih poslovnih slučajeva koje je implementirano na Ekonomskom fakultetu u Zenici. Studenti su radili na poslovnim slučajevima dvije kompanije, AS Group Jelah i ITC d.o.o. Zenica. Menadžeri ovih kompanija su prezentovali studentima dva slučaja koja su bila aktuelna u tom periodu, te su studenti 2 mjeseca radili na izradi strategija. Moram napomenuti da su studenti trebali iz pozicije menadžmenta tih kompanija donijeti rješenja, te ponuditi kreativne ideje iz oblasti marketinga i prodaje. Ova ideja ne bi mogla biti realizovana da nismo dobili ogromnu podršku od vlasnika kompanija Rusmira Hrvića i Suvada Isakovića, te da kolegice Irma Omerović, Alma Bajramović i ja nismo vjerovale u nju te istu implementirale do kraja”, kaže Muco.

    Imala je sreću da je Rusmir Hrvić, direktor Klasa i predsjednik Uprave AS Group, prepoznao njenu i vrijednost njenih kolega sa ‘Student Strategic Competitiona’, te im ponudio posao kada diplomiraju.

    “Sa 22 godine počela sam obavljati pripravnički staž na poziciji brand manager juha i začina u kompaniji Vispak, a sada sam rukovodilac marketinga i prodaje u istoimenoj kompaniji, te zajedno sa najboljim timom na svijetu svakodnevno osluškujemo želje i potrebe potrošača i na iste odgovaramo s inovativnim i drugačijim idejama”, istakla je Zerina, te nastavlja:

    “Sretna sam da sam dio uspješnog tima, te da svakodnevno razmjenjujemo iskustva radeći na zajedničkim projektima. Raditi na poziciji koja je direktno na presjeku internog i eksternog okruženja, koja treba da donese najviše entuzijazma i vedrine, a sa druge strane i kritičnosti, je veliki izazov. Zdrava komunikacija s kolegama zaista dovodi do jedne zajedničke uspješne priče koju potrošači mogu primijetiti na tržištu, te veliku zahvalnost dugujemo našim potrošačima. Kompanija Vispak posjeduje oko 160 zaposlenika i svaki je unutar tog procesa involviran u svaki projekat, ideju i zaista mogu reći da djelujemo kao jedna velika porodica.”

    Na pitanje zbog čega ekonomija kao sfera interesovanja, odgovorila je da joj je oduvijek bila želja da upiše Akademiju scenskih umjetnosti, ali da joj roditelji nisu bili za to, pa se odlučila za marketing i ekonomiju.

    “Sa 17 godina, zajedno sa prijateljicom Lejlom Zilić, sam napisala prvi projekat koji je ocijenjen među pet najboljih u državi, a bilo je prijavljenih oko 200. Već tada sam shvatila da moj rad treba biti primjenjiv u praksi, te usmjeren ka aktivnostima koje se očituju kroz poduzetništvo, kreativnost, konzistentnost i mjerljivost. Izbor je bila ekonomija”, kaže Muco.

    Želja joj je da u budućnosti, za desetak godina, pokrene vlastiti biznis, te doprinese razvoju lokalne zajednice.

    “Znanja i entuzijazma među mladima u BiH ne nedostaje. Potrebno je da im se da prilika da iskažu znanje. Trenutno radim na implementaciji različitih aktivnosti sa studentima, te ćemo vjerovatno ponovo zajedno reaktivirati Student Strategic Competition. Bitno je da vjeruju u sebe, a onda i jedni u druge. Bez te podloge ne možemo napraviti niti jedan iskorak. Sudbinu u kontekstu usmjerenja i razvoja karijere nosi i prva ruka koja se naziva mentor, tu sam imala veliku sreću da moj mentor bude jedan od najeminentniji marketing stručnjak u regiji, a to je profesor Zvonimir Pavlek”, izjavila je Zerina na kraju razgovora za naš radio i poručila studentima da ono što uče na fakultetu će im poslužiti prilikom rada, ali definitivno trebaju tragati za više.

    Zenica
    clear sky
    -2.8 ° C
    -2.8 °
    -2.8 °
    91 %
    1.2kmh
    1 %
    sub
    -2 °
    ned
    6 °
    pon
    9 °
    uto
    11 °
    sri
    9 °