8.2 C
Zenica
More

    Ukupno podjela

    Posljednje objavljeno

    Brojni građani u ZDK i KS ogorčeni zbog enormno visokih računa za struju

    Brojni građani u ZDK i KS ogorčeni zbog enormno visokih računa za struju

    Mnogi građani Bosne i Hercegovine, posebno s područja Zeničko-dobojskog kantona i Kantona Sarajevo, suočili su se s neočekivano visokim računima za struju za protekli mjesec.

    - Reklama -

    Prema tvrdnjama pojedinih korisnika, potrošnja električne energije je u nekim slučajevima bila i do tri puta veća nego inače, što je izazvalo nezadovoljstvo i sumnje u tačnost obračuna.

    Međutim, ističu da je stanje na brojilu i na računu uredno, ali da je račun, odnosno, potrošnja struje tri puta bila veća nego što je to bilo proteklih mjeseci, pa i u decembru 2024. godine.

    - Reklama -

    Na upit o ovom problemu, Elektroprivreda BiH je poručila da, zbog nedostatka konkretnih podataka o korisnicima koji su podnijeli pritužbe, nisu u mogućnosti izvršiti uvid u pojedinačne analitičke kartice.

    “Kupci sve nejasnoće u vezi s računima za električnu energiju mogu prijaviti u kontakt centar pripadajuće ‘Elektrodistribucije’ Zenica, ali i pozivom na besplatan broj 080 020 132 ili putem e-maila [email protected]”, navodi se u odgovoru Elektroprivrede za Klix.ba.

    Korisnici drugih gradova sve reklamacije mogu uraditi pozivom na info brojeve ili mailove koji se nalaze na ovom linku.

    Također, dodaju da će uposlenici “Elektrodistribucije” Zenica provjeriti slučajeve u kojima korisnici smatraju da su njihovi računi značajno odstupili od očekivanog iznosa te će ih o rezultatima provjere obavijestiti.

    Situacija izaziva sve veći interes javnosti, a građani očekuju konkretnije odgovore i eventualne korekcije ukoliko se nepravilnosti potvrde.

    Pratite nas i na Twitteru, Facebooku i Instagramu.

    Mnogi građani Bosne i Hercegovine, posebno s područja Zeničko-dobojskog kantona i Kantona Sarajevo, suočili su se s neočekivano visokim računima za struju za protekli mjesec.

    - Reklama -

    Prema tvrdnjama pojedinih korisnika, potrošnja električne energije je u nekim slučajevima bila i do tri puta veća nego inače, što je izazvalo nezadovoljstvo i sumnje u tačnost obračuna.

    Međutim, ističu da je stanje na brojilu i na računu uredno, ali da je račun, odnosno, potrošnja struje tri puta bila veća nego što je to bilo proteklih mjeseci, pa i u decembru 2024. godine.

    - Reklama -

    Na upit o ovom problemu, Elektroprivreda BiH je poručila da, zbog nedostatka konkretnih podataka o korisnicima koji su podnijeli pritužbe, nisu u mogućnosti izvršiti uvid u pojedinačne analitičke kartice.

    “Kupci sve nejasnoće u vezi s računima za električnu energiju mogu prijaviti u kontakt centar pripadajuće ‘Elektrodistribucije’ Zenica, ali i pozivom na besplatan broj 080 020 132 ili putem e-maila [email protected]”, navodi se u odgovoru Elektroprivrede za Klix.ba.

    Korisnici drugih gradova sve reklamacije mogu uraditi pozivom na info brojeve ili mailove koji se nalaze na ovom linku.

    Također, dodaju da će uposlenici “Elektrodistribucije” Zenica provjeriti slučajeve u kojima korisnici smatraju da su njihovi računi značajno odstupili od očekivanog iznosa te će ih o rezultatima provjere obavijestiti.

    Situacija izaziva sve veći interes javnosti, a građani očekuju konkretnije odgovore i eventualne korekcije ukoliko se nepravilnosti potvrde.

    Zenica
    overcast clouds
    8.2 ° C
    8.2 °
    8.2 °
    91 %
    1.4kmh
    94 %
    čet
    8 °
    pet
    13 °
    sub
    8 °
    ned
    9 °
    pon
    7 °